Spring naar bijdragen

Matthäus-Passion live op internet!


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Beste credible.nl community,

Sinds 1922 wordt in de Grote Kerk van Naarden de Matthäus-Passion uitgevoerd. Vrijdag 14 maart 2008 zal dit weer gebeuren door De Nederlandse Bachvereniging onder leiding van Jos van Veldhoven. Nieuw dit jaar echter is dat de uitvoering ook online te volgen is!

De Matthäus-Passion is het eerste live concert op Monteverdi.tv en deze zal tot en met 21 maart nog worden herhaald. Monteverdi.tv is een platform voor liefhebbers van klassieke muziek en opera. Te downloaden zijn bijvoorbeeld video’s met een hoge kwaliteit, muzieknummers en internationale radiozenders.

Voor meer informatie zie: link

Vriendelijke groeten

Victor

I am a WebRepresentative for Monteverdi.tv

Verify this posting at link and enter code: n4e75r6kr

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

We zijn erg benieuwd naar wat men van de uitvoering vindt. Naar zowel het stuk, als de ervaring van het meebeleven via MonteVerdi.tv

Ik ben daarom opzoek naar mensen die een korte recensie willen schrijven. Deze mensen krijgen van mij een gratis kaartje voor de online live uitvoering. Indien u wilt recenseren, kunt u mij een mail sturen. Vervolgens zal ik u het electronische kaartje toesturen.

Vriendelijke groeten,

Victor

emailimg.php?id=crc29zdHJlaWNoZXJAd2VicmVwYXNzb2NpYXRlcy5jb20=

I am a WebRepresentative for Monteverdi.tv

Verify this posting at link and enter code: 2rze5aero

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid