Mr. Emilio 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 link Tribal Wars is een browsergebaseerd online spel. Iedere speler is de heerser van een klein dorpje, dat hij tot roem en macht kan brengen. Bouw een dorp, wordt lid van een stam,help je vrienden,vecht tegen je vijanden! Wie speelt het al en wat vind je er van? Ik doe het nu een paar dagen en ik vind het echt erg leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2008 Ik heb dit topic wel gelezen toen ik inactief was en toen heb ik besloten zelf ook maar eens een dorpje neer te zetten. Het loopt momenteel best lekker, alhoewel mijn naaste buurman erg lastig kan zijn, maar ook daar wordt aan gewerkt. Ik zit op server 6. Waar zit jij? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Doe het nu ook een tijdje (op server6) En ik moet zeggen dat het goed bevalt. Omdat ik het nog niet zo lang doe ben ik nu nog niet megasterk, maar dat komt nog wel Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 klink exact als travian, en ziet er ook ongeveer zo uit.... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten