Spring naar bijdragen

Gerald Troost!!!!!


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Heej!

Even een bericht van mij want ik zag zojuist op link dat de voorintekening voor de nieuwe CD 'tegengif' van start is gegaan en dat je kans maakt op een diner met Gerald Troost ofzo..! Dus als je fan bent van Gerald Troost..

Janine

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb me dan ook onder vijf namen ingeschreven. widegrin.gif

Maar zonder gekheid, Gerald Troost is toch wel een redelijke artiest, sowieso is het altijd leuk om met een artiest te eten en vooral te kletsen lijkt me. Daar hoef je niet eens fan voor te zijn.

Al denk ik dat ik weinig raakvlakken heb, ik ken de muziek niet, ik kan me redelijk wat voorstellen van hoe het klinkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb me dan ook onder vijf namen ingeschreven.
widegrin.gif

Maar zonder gekheid, Gerald Troost is toch wel een redelijke artiest, sowieso is het altijd leuk om met een artiest te eten en vooral te kletsen lijkt me. Daar hoef je niet eens fan voor te zijn.

Al denk ik dat ik weinig raakvlakken heb, ik ken de muziek niet, ik kan me redelijk wat voorstellen van hoe het klinkt.

limewire??

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid