Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Heej! Even een bericht van mij want ik zag zojuist op link dat de voorintekening voor de nieuwe CD 'tegengif' van start is gegaan en dat je kans maakt op een diner met Gerald Troost ofzo..! Dus als je fan bent van Gerald Troost.. Janine Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Ben ik even blij dat ik geen fan ben... Moet deze niet naar het subforum muziek? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Admod note: Verplaatst naar muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Booster 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Hij heeft wel fantastische aanbiddings muziek, maar om nou met hem te gaan dineren laat hem lekker met zijn eigen vrouwtje gaan dineren Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Blijkbaar vindt hij zichzelf zo fantastisch, dat hij meent dat een diner met hem daadwerkelijk een "prijs" is. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Gratis eten is altijd prijs. Link naar bericht Deel via andere websites
Booster 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 16:00:40 schreef AndreasJ het volgende: Gratis eten is altijd prijs. juiste motivatie!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Ik heb me dan ook onder vijf namen ingeschreven. Maar zonder gekheid, Gerald Troost is toch wel een redelijke artiest, sowieso is het altijd leuk om met een artiest te eten en vooral te kletsen lijkt me. Daar hoef je niet eens fan voor te zijn. Al denk ik dat ik weinig raakvlakken heb, ik ken de muziek niet, ik kan me redelijk wat voorstellen van hoe het klinkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Booster 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 16:25:11 schreef AndreasJ het volgende: Ik heb me dan ook onder vijf namen ingeschreven. Maar zonder gekheid, Gerald Troost is toch wel een redelijke artiest, sowieso is het altijd leuk om met een artiest te eten en vooral te kletsen lijkt me. Daar hoef je niet eens fan voor te zijn. Al denk ik dat ik weinig raakvlakken heb, ik ken de muziek niet, ik kan me redelijk wat voorstellen van hoe het klinkt. limewire?? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten