Spring naar bijdragen

PWS over het schoonheidsideaal


Aanbevolen berichten

Hoi daar!

Wie wil mij en m'n PWS-maatje helpen bij het maken van ons profielwerkstuk? We maken een werkstuk waarin we onderzoeken hoe het nou eigenlijk zit met het schoonheidsideaal. Waar komt het vandaan, waarom willen mensen er aan voldoen, wát vinden we eigenlijk mooi..

Mocht even wat tijd over hebben; achter deze link vind je een online enquête die je kunt invullen. Je helpt ons er ontzettend mee!

Alvast bedankt!

Moira & Joëlle

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

In welk periode ben je geboren?

na 1993

in 1993 of voor 1989

in 1989 of voor 1987

in 1987 of voor 1985

in 1985 of voor 1980

in 1980 eerder

Wil ik niet zeggen

Hebben jullie deze vragen ook verzonnen of is dat standaard bij het programma? Ik snap er in ieder geval niks van . Maar goed, verder is hij ingevuld. smile.gif

oh ik snap hem nu.. 'voor' moet 'na' zijn right?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was al heel ver met invullen, maar veel vragen kan ik toch niet beantwoorden. Ik kan wel ja of nee zeggen, maar de waarom redenen daarachter sluiten niet aan bij mijn eigen motivatie. Ik mis het gedeelte 'anders' en dan een stuk waar je zelf iets invullen kan

(al snap ik dat als je kiest voor een enquete het met die optie wel heel uitgebreid werk wordt om alles te verwerken knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Luxuria: idd, ik was niet helemaal wakker meer... 't Was dat Kenneth me er op wees widegrin.gif

@Nythe: ja, idd. We hebben geprobeerd zoveel mogelijk mc vragen te doen om onszelf werk te besparen (want anders word het echt te veel inderdaad), maar daarmee zorg je wel dat sommigen het niet meer invullen kunnen, helaas... boosrood.gif

@ iedereen die 'm al ingevuld heeft: DIKKE DANK! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat doet mijn geloofsovertuiging ertoe? Dat wordt in 'normale' enquetes ook niet gevraagd, mits het van belang is. Vragen Credible users die een enquete maken altijd naar geloofsovertuiging? (zag een paar dagen geleden ook al een enquete waarin dat gevraagd werd).

-edit- en ingevuld smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben het gedaan omdat wij zelf op een evangelische school zitten en naast ons gewone onderzoek willen kijken of we verschillen zien tussen de verschillende geloofsovertuigingen.. smile.gif

Voor de rest iedereen nog altijd hartelijk bedankt!! big-smile.gif Invullen kan nog steeds! big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid