Joëlle 0 Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 Hoi daar! Wie wil mij en m'n PWS-maatje helpen bij het maken van ons profielwerkstuk? We maken een werkstuk waarin we onderzoeken hoe het nou eigenlijk zit met het schoonheidsideaal. Waar komt het vandaan, waarom willen mensen er aan voldoen, wát vinden we eigenlijk mooi.. Mocht even wat tijd over hebben; achter deze link vind je een online enquête die je kunt invullen. Je helpt ons er ontzettend mee! Alvast bedankt! Moira & Joëlle Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 Done! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 In welk periode ben je geboren? na 1993 in 1993 of voor 1989 in 1989 of voor 1987 in 1987 of voor 1985 in 1985 of voor 1980 in 1980 eerder Wil ik niet zeggen Hebben jullie deze vragen ook verzonnen of is dat standaard bij het programma? Ik snap er in ieder geval niks van . Maar goed, verder is hij ingevuld. oh ik snap hem nu.. 'voor' moet 'na' zijn right? Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 Ik was al heel ver met invullen, maar veel vragen kan ik toch niet beantwoorden. Ik kan wel ja of nee zeggen, maar de waarom redenen daarachter sluiten niet aan bij mijn eigen motivatie. Ik mis het gedeelte 'anders' en dan een stuk waar je zelf iets invullen kan (al snap ik dat als je kiest voor een enquete het met die optie wel heel uitgebreid werk wordt om alles te verwerken ) Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 @ Luxuria: idd, ik was niet helemaal wakker meer... 't Was dat Kenneth me er op wees @Nythe: ja, idd. We hebben geprobeerd zoveel mogelijk mc vragen te doen om onszelf werk te besparen (want anders word het echt te veel inderdaad), maar daarmee zorg je wel dat sommigen het niet meer invullen kunnen, helaas... @ iedereen die 'm al ingevuld heeft: DIKKE DANK! Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Moedervlek boven lip mooi? Nou dan zou ik mooi zijn Net als lange wimpers, donkere ogen icm met licht haar val ik ook onder Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Done Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 De vraag over schoeneN: ik koop ontzettend veel schoenen en ik vind ze altijd mooi maar ze zitten eigenlijk nooit lekker. Maar die optie staat er niet tussen Ik heb de laatste optie gekozen. Die komt dan wel redelijk over een. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Gemiddeldheid/symmetrie en aantrekkelijkheid: link Ook hip wellicht. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 ingevuld succes met jullie werkstuk Link naar bericht Deel via andere websites
Amazone 0 Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Wat doet mijn geloofsovertuiging ertoe? Dat wordt in 'normale' enquetes ook niet gevraagd, mits het van belang is. Vragen Credible users die een enquete maken altijd naar geloofsovertuiging? (zag een paar dagen geleden ook al een enquete waarin dat gevraagd werd). -edit- en ingevuld . Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 We hebben het gedaan omdat wij zelf op een evangelische school zitten en naast ons gewone onderzoek willen kijken of we verschillen zien tussen de verschillende geloofsovertuigingen.. Voor de rest iedereen nog altijd hartelijk bedankt!! Invullen kan nog steeds! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 ingevuld Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Done Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Done Link naar bericht Deel via andere websites
Zepto 0 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 ik denk dat de "goede" antowwrden er een beetje dik boveop liggen maar leuk onderzoek Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 ja, hoe vaker ik de enquête zelf bekijk, hoe minder goed ik 'm vind worden.. Maar ja, we kunnen er alsnog wel heel wat mee! Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Ik ben benieuwd naar het resultaat. (heb ook ingevuld) Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 De link doet het niet meer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten