Jyoti 0 Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Vakantie bijbelclubs, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen, ik denk niet dat we zoiets hadden in de buurt. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Quote: Op maandag 10 december 2007 23:00:34 schreef Machiavelli het volgende: Ik sluit mij aan bij RobertF en snap meteen weer waarom ik geen katholiek ben. Nou, als dat dan 't enige is, dan zien we binnenkort de datum en plaats van je geplande vormsel wel verschijnen op het forum ... Deze flesjes zijn aardig goed te omzeilen namelijk, want ik had er nog nooit één gezien Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 11 december 2007 17:37:04 schreef Pius_XII het volgende: Wij speelden weldegelijk priestertje hoor. Compleet met Misoffer. Dat was dan geen kat ofzo, dat was een geintje, maar wel torretjes en andere beestjes Halloooo, het Misoffer is wel onbloedig hè Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten