Spring naar bijdragen

Dead Poetic - Animals


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, daar ben dan maar weer eens knipoog_dicht.gif

Had een vraag over het nummer Animals van Dead Poetic.

Een vriend van mij wees me op deze tekst.

Ik heb me laten vertellen dat Dead Poetic een christelijke band is, maar als je de tekst ziet krijg ik daar toch mijn twijfels bij :S

Misschien dat ik het verkeerd interpreteer?

Hier is de tekst:

Take these animals again,

And wrap your ropes around them.

Let the demon take you in,

and tell us stories about him.

I will follow you.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar bericht
Deel via andere websites

De band staat onder de noemer christelijk, hun label is christelijk.

Misschien moeten we eens naar de volledige context van het nummer kijken in plaats van een klein stukje tekst.

Ik heb er ook nog nooit van gehoord en daarom vind ik het belangrijk dat ik meer context krijg in plaats van het tussen neus en lippen in een zin afdoe als 'christelijk (onverantwoord)'. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

OK, dat is het volledige nummer, staan er een verklaring bij in het cdboekje? Misschien zelfs een idee om de band zelf te mailen? Meeste bands zijn wel bereid om over een nummer te kletsen.

Heb de cd zelf niet, had alleen de tekst gehad van een vriend van mijsmile.gif

Dat mailen is idd zo'n gek idee nog niet!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dead Poetic is zeker christelijk. Ze hebben op Cornerstone Festival gestaan.. en ik denk dat ze daar anders ook nooit zouden hebben gestaan. Dead Poetic is een van mijn favo bands en heb bij die tekst eigenlijk nooit echt stilgestaan. Zal ook eens een verklaring zoeken knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 years later...
Gast Anon_phpbb

ik ben ook al een poos opzoek naar een andwoord, en een vriend van mij had ook gemaild maar na veel mensen te hebben gesproken, geen antwoord. als iemand ergends achter komt, laat me aub weten.

trouwends...de eerste gedachten die ik had na tijden het niet geluisterd te hebben, dat het mischien ging over die keer dat jezus demonen uitdreef en in een groep varkends dreef die vervolgends de zee in rende (marcus 5 vers1-14) maar ook dat kan ik er niet helemaal in plaatsen

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid