Femkita 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Ik wil mijn verhaal graag met jullie delen. Het is een hele intense ervaring die ik nog nooit aan vreemden heb verteld. Maar nadat ik dit forum heb gevonden, wil ik het toch heel graag vertellen. Bijna drie jaar geleden ging ik door een ontzettende moeilijke periode heen. Alles was zo moeilijk en ik had zo'n pijn en verdriet. Ik kon me niet meer voorstellen ooit nog geluk te kunnen voelen. In die tijd trouwde mijn broer en met een masker om mijn pijn te verbergen was ik uiteraard aanwezig. Hij trouwde voor de kerk. En ook al ben ik gelovig opgevoed en heb ik ook altijd absoluut in God geloofd, het was niet nadrukkelijk in mijn leven aanwezig. Tijdens zijn trouwdienst droeg mijn moeder een gedicht voor. Dit gedicht leek wel voor mij te zijn geschreven. Het was zo letterlijk allemaal. In de weken daarna ging het steeds moeilijk en voelde ik me eenzamer dan ooit. Tot ik op een avond huilend in mijn bed me realiseerde dat ik nóóit écht alleen zal zijn. Op dat moment leek alles zo duidelijk. Ik begon te bidden of Hij me wilde helpen. Ik kon het niet alleen. En in mijn hoofd zag ik Zijn hand naar beneden komen en mijn hand grijpen en hoorde ik een stem die zei: \"Alles komt goed, ik ga je helpen. Vertrouw op Mij\" en ik voelde de Heilige Geest mij vervullen met kracht en mijn lichaam gloeide van mijn hoofd tot mijn tenen. Vanaf dat moment ging het beter. Het heeft nog steeds tijd gekost, problemen verdwijnen niet als sneeuw voor de zon. Maar ik vond mijn weg terug naar de kerk en voelde mij omringd door een liefdevolle gemeenschap. En nu kan ik zeggen dat ik gelukkig ben. Het gaat zo goed met me. Op 9 december wordt ik gedoopt. Dan wil ik aan de wereld vertellen dat God mij heeft gered en dat ik zijn kind ben. Dan kan ik iedereen vertellen hoeveel ik van Hem hou. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Moooi Geweldig om te lezen Link naar bericht Deel via andere websites
HenkG 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Dat vertellen mag en doe je nu al. En het is heerlijk om te lezen hoe God met je bezig is! Goddank! Geweldig dat je zo naar God hebt mogen toegroeien door alles heen. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Zeker een heel mooi verhaal! En gefeliciteerd met je keuze om je te laten dopen! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Erg mooi Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
I.love.Jesus 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Gaaf Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Anne1977 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Gaaf dat God zich zo laat zien op het moment dat je dat het hardste nodig hebt en dat Hij je dan ook niet meer loslaat. Daarna mag je met een hoop geduld en vertrouwen op weg gaan en zal Hij je zegenen. Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 toen ik dit las dacht ik YES dank U Jezus , ik vind het altijd tof om te horen/lezen wat God in mensenlevens doet. Veel zegen en dat je honger/verlangen naar meer van God echt zal toenemen! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 God wil vandaag de dag nog steeds mensen aanraken. Bij dit verhaal is dat alleen maar weer bevestigd Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst 19 november 2007 Quote: Op maandag 19 november 2007 00:42:46 schreef Michie23 het volgende: God wil vandaag de dag nog steeds mensen aanraken. Bij dit verhaal is dat alleen maar weer bevestigd Is dat wel zo? Hoe weet je dat zo zeker? Een verhaal dat dat bevestigd en het verhaal van een "andere bekering" dan of... het verliezen van geloof? Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst 19 november 2007 Quote: Op maandag 19 november 2007 08:49:48 schreef Iggi het volgende: [...] Is dat wel zo? Hoe weet je dat zo zeker? Een verhaal dat dat bevestigd en het verhaal van een "andere bekering" dan of... het verliezen van geloof? ik wist dat iig iemand hierop ging reageren, prima maar doet dat dan aub in een ander topic Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst 19 november 2007 Mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
kimberly-18 0 Geplaatst 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst 19 november 2007 Wat een gaaf verhaal! halleluja! geweldig om te lezen! en tof dat je je laat dopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst 19 november 2007 wauw!! ik kreeg kippenvel toen ik het las ( en das positief ) Link naar bericht Deel via andere websites
Femkita 0 Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben blij dat ik het hier heb gedeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Weslii 0 Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Geweldig verhaal. Nu is het moment om de twijfel of het wel echt was die je achteraf zeker weten hebt gehad te overwinnen. Succes! En ik zit nu ook op het forum. Dus, hey! Link naar bericht Deel via andere websites
Femkita 0 Geplaatst 1 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Twijfel of het echt was? Nee hoor. Die twijfel heb ik nooit gehad. Als mijn oudes op bezoek zijn geweest twijfel ik toch ook niet als ze weg zijn of ze er nu wel of niet waren? Hij heeft mij geroepen, aangeraakt. Daar hoef ik de rest van leven niet meer aan te twijfelen. Wat een bijzonder gevoel! Link naar bericht Deel via andere websites
Aalt 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 WOUW!!! Heel veel zegen zus (in de Heer) YEAHHH!!! HALLELUJAH YES!! GOD IS GOED! HAHAHA als iets van God is dan weet je 100% zeker dit is van God; Reken daarmaar op! En mocht je in het begin zoiets hebben van huh? God bevestigd het echt wel! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Super! Link naar bericht Deel via andere websites
Minimal 0 Geplaatst 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2008 Mooi om te lezen Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 echt supper gaaf ik heb het ook mogen ervaren Gods nabijheid van zo dichtbij Link naar bericht Deel via andere websites
Hosanna 0 Geplaatst 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2008 hee meid! GEWELDIG VOOR JE!! God heals! Men echt top! Vet veel zegen en tof dat je je laat dopen hoor! Zie in mijn handtekening wat Hij van je vind Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Echt awesome =D Meer kan ik er niet over zeggen xD God bless!!!!!!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
jnwb 0 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 mooi verhaal! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten