Spring naar bijdragen

Tell the world that Jesus lives


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hey mensen laten we nu opstaan, Nederland gaat heel erg veranderen, doe mee!

Subject: Tell the world that Jesus lives; gewoon stemmen!!!

Mensen, stel je dit eens voor:

Top 2000 voor de komende jaarswisseling:

1. Hillsong United - Tell the World

2. Boudewijn de Groot - Avond

3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven

4. Queen - Bohemian Rhapsody

ect.. ect..

\"Bijna 10 miljoen Nederlanders hebben genoten van de achtste editie van de Top 2000.\"

10 miljoen... Nu, de 9e keer zullen er 10 miljoen Nederlanders zien dat er een groep is dat zichzelf christenen noemt. Een groep, geen fanclub van Queen of Led Zeppelin, maar van Jezus! Dit is één van de makkelijke manieren om (anoniem) te getuigen. Maar doe het wel !

Namelijk het volgende...

Ga naar: link

1. Kies 3 nummers uit (naar eigen keuze) klik vervolges op 'verder' (van onbekende artiesten uiteraard, anders staat Queen alsnog op 1)

2. Uw eigen keuze: Typ bij artiest: Hillsong United en bij Titel: Tell the World

3. Voer uw gegevens in en stem!

4. Stuur dit mailtje naar zo veel mogelijk mensen

Ik hoop dat het jaar 2007 afgesloten mag worden met de woorden: \"Tell the world that Jesus lives\" !!!

Bedankt!

(Ik kreeg dit in een mailtje van iemand. Het leek mij wel een gave actie als het luktsmile.gif Maargoed dat is mijn meningknipoog_dicht.gif maar ik dacht, misschien zijn er wel meer mensen die dit een gave actie lijkt. )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

is dit eenzelfde soort stunt als een paar jaar geleden toen de bijbel de NS-publieksprijs had gewonnen?

Kijk, dat vind ik nou wél weer een aardige. widegrin.gif Een echte Jezuietenstreek pur sang. devil.gif Maar dat is dan ook een goed boek. noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Dat moeten we vooral maar niet doen, dit bevestigd het vooroordeel alleen maar dat Christenen een beroerde muzikale smaak hebben. Was er niet een andere, betere artiest beschikbaar? Ik noem een Neal Morse bijvoorbeeld?
verbaasd.gif

haha, mee eensknipoog_dicht.gif had ook liever Neal Morse ofzo gehadknipoog_dicht.gif maargoed, k vind alsnog de actie wel goed. maargoed, dat blijft nogsteeds mijn meningknipoog_dicht.gifik snap 't als mensen het onzinnig vinden

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

zoals het een goed evangelisch/charismatisch christen behoort heb ik natuurlijk mee gedaan
clown.gif

Quote:

Ik ook
party.gif

Ik vind het wel een leuk idee
yes.gif

Gelukkig zijn er ook nog mensen die mijn mening delen over dat het een leuke actie issmile.gifthanks

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

ik zie m niet in de lijst staan
verbaasd.gif

nee klopt, je moet er eerst 3 uit die lijst selecteren (niet bekende) en dan op verder klikken, daar kan je je eigen nummer invullen van welke niet in de lijst stond. en daar moet je dus Hillsong United - Tell the world invullensmile.gif snappie?

Quote:

Oké de actie is leuk maar waarom nu weer een hillsong nummer?

Er is veel betere christelijek muziek te vinden

tsjaknipoog_dicht.gif goeie vraag, was ook niet mijn idee, maar iedereen kent hillsong en waarshcijnlijk daarom. En als iedereen op 1 nummer stemt, dan heb je meer kans dat hij hoog in de lijst komt, dan dat iedereen verschillende nummers gaat stemmensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat moeten we vooral maar niet doen, dit bevestigd het vooroordeel alleen maar dat Christenen een beroerde muzikale smaak hebben. Was er niet een andere, betere artiest beschikbaar? Ik noem een Neal Morse bijvoorbeeld?
verbaasd.gif

Inderdaad, als we dan toh christeklijke artiesten nomineren, nomineer dan iig. artiesten die ook van enige kwaliteit blijk hebben gegeven. Geen dertien in een dozijn praisebandje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is er nou weer mis met hillsong... persoonlijk vind ik ze al een stuk beter als menig top40 artiest... iets betere teksten enzo hamer.gif

Maar als ik het goed begrijp gaat het er ook niet zo zeer om dat er een christelijke artiest wint, maar juist om de boodschap die dit nummer uitdraagt: vertel de wereld dat Jezus leeft. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

kwaliteit, dat is iets wat ik nog niet vaak ben tegengekomen bij popnummers, als je kijkt wat er nu in de top 10 staat veel stelt het niet voor als je naar de kwaliteit kijkt, als Hillsong op nr 1 komt dan zullen er heus niet zoveel mensen klagen over de kwaliteit

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Wat is er nou weer mis met hillsong... persoonlijk vind ik ze al een stuk beter als menig top40 artiest... iets betere teksten enzo
hamer.gif

Maar als ik het goed begrijp gaat het er ook niet zo zeer om dat er een christelijke artiest wint, maar juist om de boodschap die dit nummer uitdraagt: vertel de wereld dat Jezus leeft.
smile.gif

kijk, jij snapt hemknipoog_dicht.gif niet zo moeilijk doen over het nummer gewoon. het gaat om de boodschap eracher. (als k zou mogen kiezen, had ik ook een ander nummer gekozen dusknipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid