Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Hey mensen laten we nu opstaan, Nederland gaat heel erg veranderen, doe mee! Subject: Tell the world that Jesus lives; gewoon stemmen!!! Mensen, stel je dit eens voor: Top 2000 voor de komende jaarswisseling: 1. Hillsong United - Tell the World 2. Boudewijn de Groot - Avond 3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven 4. Queen - Bohemian Rhapsody ect.. ect.. \"Bijna 10 miljoen Nederlanders hebben genoten van de achtste editie van de Top 2000.\" 10 miljoen... Nu, de 9e keer zullen er 10 miljoen Nederlanders zien dat er een groep is dat zichzelf christenen noemt. Een groep, geen fanclub van Queen of Led Zeppelin, maar van Jezus! Dit is één van de makkelijke manieren om (anoniem) te getuigen. Maar doe het wel ! Namelijk het volgende... Ga naar: link 1. Kies 3 nummers uit (naar eigen keuze) klik vervolges op 'verder' (van onbekende artiesten uiteraard, anders staat Queen alsnog op 1) 2. Uw eigen keuze: Typ bij artiest: Hillsong United en bij Titel: Tell the World 3. Voer uw gegevens in en stem! 4. Stuur dit mailtje naar zo veel mogelijk mensen Ik hoop dat het jaar 2007 afgesloten mag worden met de woorden: \"Tell the world that Jesus lives\" !!! Bedankt! (Ik kreeg dit in een mailtje van iemand. Het leek mij wel een gave actie als het lukt Maargoed dat is mijn mening maar ik dacht, misschien zijn er wel meer mensen die dit een gave actie lijkt. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik zal eerder Queen stemmen dan Hillsong United. Boudewijn de Groot is dan nog wel weer te pruimen. Ps: ik ben geen fan van Jezus Christus (God de Zoon). Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Dat moeten we vooral maar niet doen, dit bevestigd het vooroordeel alleen maar dat Christenen een beroerde muzikale smaak hebben. Was er niet een andere, betere artiest beschikbaar? Ik noem een Neal Morse bijvoorbeeld? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 is dit eenzelfde soort stunt als een paar jaar geleden toen de bijbel de NS-publieksprijs had gewonnen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 16:59:05 schreef marliesje het volgende: is dit eenzelfde soort stunt als een paar jaar geleden toen de bijbel de NS-publieksprijs had gewonnen? ja klopt volgens mij wel. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 16:59:05 schreef marliesje het volgende: is dit eenzelfde soort stunt als een paar jaar geleden toen de bijbel de NS-publieksprijs had gewonnen? Kijk, dat vind ik nou wél weer een aardige. Een echte Jezuietenstreek pur sang. Maar dat is dan ook een goed boek. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 16:58:03 schreef Pius_XII het volgende: Dat moeten we vooral maar niet doen, dit bevestigd het vooroordeel alleen maar dat Christenen een beroerde muzikale smaak hebben. Was er niet een andere, betere artiest beschikbaar? Ik noem een Neal Morse bijvoorbeeld? haha, mee eens had ook liever Neal Morse ofzo gehad maargoed, k vind alsnog de actie wel goed. maargoed, dat blijft nogsteeds mijn meningik snap 't als mensen het onzinnig vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 16:58:03 schreef Pius_XII het volgende: Dat moeten we vooral maar niet doen, dit bevestigd het vooroordeel alleen maar dat Christenen een beroerde muzikale smaak hebben. Wat was jouw lievelings groep/band ook al weer? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 16:59:05 schreef marliesje het volgende: is dit eenzelfde soort stunt als een paar jaar geleden toen de bijbel de NS-publieksprijs had gewonnen? Ja, en dat vond ik dan wel weer leuk Maar hieraan meedoen.. ik denk het niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 17:04:19 schreef Thorgrem het volgende: Wat was jouw lievelings groep/band ook al weer? Marilyn Manson enzo uiteraard. Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 zoals het een goed evangelisch/charismatisch christen behoort heb ik natuurlijk mee gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik ook Ik vind het wel een leuk idee Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 17:12:08 schreef Gusto het volgende: zoals het een goed evangelisch/charismatisch christen behoort heb ik natuurlijk mee gedaan Quote: Op donderdag 15 november 2007 17:16:45 schreef Mark1987 het volgende: Ik ook Ik vind het wel een leuk idee Gelukkig zijn er ook nog mensen die mijn mening delen over dat het een leuke actie isthanks Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 ik zie m niet in de lijst staan Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Vet gaaf, heb het ook ingevuld Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Oké de actie is leuk maar waarom nu weer een hillsong nummer? Er is veel betere christelijek muziek te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 17:26:47 schreef ThijsK het volgende: ik zie m niet in de lijst staan nee klopt, je moet er eerst 3 uit die lijst selecteren (niet bekende) en dan op verder klikken, daar kan je je eigen nummer invullen van welke niet in de lijst stond. en daar moet je dus Hillsong United - Tell the world invullen snappie? Quote: Op donderdag 15 november 2007 17:32:49 schreef TamarM het volgende: Oké de actie is leuk maar waarom nu weer een hillsong nummer? Er is veel betere christelijek muziek te vinden tsja goeie vraag, was ook niet mijn idee, maar iedereen kent hillsong en waarshcijnlijk daarom. En als iedereen op 1 nummer stemt, dan heb je meer kans dat hij hoog in de lijst komt, dan dat iedereen verschillende nummers gaat stemmen Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 ik snap m heb in dat lijstje maar 3 nummers van Mihceal W SMith gezet, die stond er wel bij Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 16:58:03 schreef Pius_XII het volgende: Dat moeten we vooral maar niet doen, dit bevestigd het vooroordeel alleen maar dat Christenen een beroerde muzikale smaak hebben. Was er niet een andere, betere artiest beschikbaar? Ik noem een Neal Morse bijvoorbeeld? Inderdaad, als we dan toh christeklijke artiesten nomineren, nomineer dan iig. artiesten die ook van enige kwaliteit blijk hebben gegeven. Geen dertien in een dozijn praisebandje. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Waarom dan een nummer als dat, waarom niet echt een muzikaal hoogstandje als Miserere mei Deus? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Allegri<3 Staat er niet bij th0. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Wat is er nou weer mis met hillsong... persoonlijk vind ik ze al een stuk beter als menig top40 artiest... iets betere teksten enzo Maar als ik het goed begrijp gaat het er ook niet zo zeer om dat er een christelijke artiest wint, maar juist om de boodschap die dit nummer uitdraagt: vertel de wereld dat Jezus leeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 kwaliteit, dat is iets wat ik nog niet vaak ben tegengekomen bij popnummers, als je kijkt wat er nu in de top 10 staat veel stelt het niet voor als je naar de kwaliteit kijkt, als Hillsong op nr 1 komt dan zullen er heus niet zoveel mensen klagen over de kwaliteit Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 17:40:30 schreef Mark1987 het volgende: Wat is er nou weer mis met hillsong... persoonlijk vind ik ze al een stuk beter als menig top40 artiest... iets betere teksten enzo Maar als ik het goed begrijp gaat het er ook niet zo zeer om dat er een christelijke artiest wint, maar juist om de boodschap die dit nummer uitdraagt: vertel de wereld dat Jezus leeft. kijk, jij snapt hem niet zo moeilijk doen over het nummer gewoon. het gaat om de boodschap eracher. (als k zou mogen kiezen, had ik ook een ander nummer gekozen dus) Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik had liever een artiest als Michael W Smith uitgekozen, ik denk dat iedereen we daarmee eens is dat dat goede muziek is Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten