Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Hallo, Ik ben met spoed op zoek naar de bladmuziek van het nummer uit kinderopwekking \"Dicht, dicht bij u\". Het is nummer 33 uit de kinderopwekking, maar ik kan tot nu toe nergens de akkoorden vinden. Alvast bedankt voor jullie moeite! Groetjes, Gert Verhoeven Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 ik zou ff naar de christelijke boekwinkel gaan....denk niet dat je het op internet gaat vinden.....bovendien illegale kopieerpraktijken zijn op credible verboden. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Iemand kan toch misschien de moeite genomen hebben om zelf de akkoorden uit te schrijven, om het daarna op internet te zetten? Dan is het helemaal niet illegaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 omdat ik in een goede bui ben Neem aan dat je de tekst zelf wel hebt Woorden corresponderen met akkoordwisseling ref G -Bm7 - Em Dicht - dicht - U Am7-Dsus4-D zijn - zijn G -Bm7 - Em Dicht - dicht - U C-Am7-G zijn - o - Heer coup C - D - G zorgen - mij - 'ringen C - D - G duister - sterker - zijn C- D - Em licht - mij - doven C - C/D neer - roep ref coup ref bridge: C/E - D/F# - G Mijn - op - vreugde C - D dicht - zijn C/E - D/F# in - 'moeting C woord Em7 - C/D liefde - zegt ref rap ref Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten