Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ben onwijs druk bezig met de voorbereidingen en zou het wel van de daken willen schreeuwen. Dat heeft waarschijnlijk weinig zin, vandaar dat ik het hier op credible zet.

In januari ga ik een half jaar (misschien iets langer) naar Moldavië!!!

En nu is mijn vraag natuurlijk, zijn hier nog meer crediblers met plannen buiten de veilige Nederlandsche of Belgische grens? Zitten er crediblers op dit moment in het buitenland, of zijn daar een tijdje geweest?

Wat deed je daar? /doe je daar?/ga je daar doen?

Hoe vond of vind je het daar? Wat verbaast(e) je het meest? Wat mis(te) je het meest? En alles wat je verder kwijt wilt!

Kortom vertel!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben in het kader van mijn studies deze zomer een maand in India geweest, en dat was een fantastische belevenis, maar een maand is natuurlijk nog iets heel anders dan zo'n half jaar.

Ik ken wel verschillende mensen die op Erasmus gaan/gegaan zijn (twee vriendinnen zaten vorig jaar in Malta, een andere vriendin is net vertrokken naar Berlijn, nog een andere zit sinds een paar dagen in Lyon, en ik begeleid zelf een Poolse student die aan onze universiteit studeert voor één semester), en de verhalen die ik hoor zijn overwegens positief, hoewel er één persoon zodanig negatieve ervaringen mee heeft dat ze haar Erasmusjaar niet eens uitgedaan heeft. Zelf zou ik ook graag eens voor langere tijd naar het buitenland gaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid