Spring naar bijdragen

Welke landen heb je bezocht?


Aanbevolen berichten

Met deze dagen is het heerlijk om aan vakantie te denken smile.gif

Nu vroeg ik me af welke landen jullie allemaal al bezocht hebben?

Je kan naar link en dan invoeren welke landen je geweest bent en je nog wilt bezoeken smile.gif

Die van mij ziet er tot dusver ongeveer zo uit (alleen de landen waar ik nog heen wil heb ik er nog niet allemaal bij staan):

111281205_6_oC4l.jpeg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dit is de mijne, ik ben bij SanDiego heel even over de grens geweest naar Tiguana hahaha, grappig dat je die puntjes als Monaco, de Kanaaleilanden, Andorra, Liechtenstein en Malta er ook nog op kan zien, ik ben wel in San Marino geweest namelijk lol... daar ontbreekt 't witte stipje. Telt een tussenstop-land ook mee trouwens? Ik moest overstappen in Abu Dhabi smile.gif

mymapym8.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snap6.jpg

Ander plaatje omdat ik geen zin had om me te registreren puh2.gif

Rood = waar ik woon

Blauw = waar ik geweest ben

Groen = waar ik heen wil

Virginia is groen omdat ik daar in de nabije toekomst heen wil om een vriendin te bezoeken; de rest van de wereld mag ook wel groen zijn; ik heb geen duidelijke voorkeur voor een bepaald land maar ik wil erg graag een heleboel landen meer zien knipoog_dicht.gif

Ghe, helemaal eerlijk is het nu niet; Justidee is vast niet in álle staten van de VS geweest, terwijl wel alles rood is puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee hahaha, ik heb alleen in Washington een tussenlanding gemaakt, en ik ben in San Diego geweest, heel ff over de grens naar Mexico een tortilla gehaald en weer terug, over Los Angeles gevlogen richting Las Vegas, daar even wat gegokt en weer terug via een tussenlanding in Chicago naar Nederland lol, dus eigenlijk niet eerlijk haha, hetzelfde geld volgens mij voor Mister L., ik zou niet weten wat hij in Siberie te zoeken had

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hetzelfde geld volgens mij voor Mister L., ik zou niet weten wat hij in Siberie te zoeken had

Nahja, ik ben in St.Petersburg geweest en nog een paar andere plaatsen in Rusland, maarja hij geeft meteen het hele land aan dan he smile.gif En Rusland is groooot

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet precies hoe dat kaartje in te vullen. (ok ok, geen zin widegrin.gif)

Dus:

Nederland

België

Duitsland

Luxemburg

Frankrijk

Spanje

Verenigd Koninkrijk

Tjechië

Slowakije

Hongarije

Oostenrijk

Italië

Gibraltar (mjah... is geen land, maar stond wel als zodanig op de lijst)

En meer ook eigenlijk niet helaas. Ik wil in de toekomst in ieder geval nog eens naar de VS.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nederland

Canada

België

Frankrijk

... En Duitsland, een uurtje ¬¬

Waar ik heen zou willen:

Engeland, Canada, Aruba, Rome, Griekenland, VS, California widegrin.gif, Australië, Spanje, Nieuw Zeeland, Egypte, Marokko, Tanzania (sowieso door heel Afrika, dus ik noem verder maar niks op wat in Afrika ligtknipoog_dicht.gif), Duitsland, Zweden..

Link naar bericht
Deel via andere websites

BEFRDKDE H UGRNLNOTNLUPECHSMITATTZIEESKEUSUKSE.gif

Nederland

Duitsland

Belgie

Luxemburg

Frankrijk

Spanje

Italie

San Marino

Griekenland

Zwitserland

Oostenrijk

Tunesie

Hongarije

Zweden

Denemarken

Noorwegen

Tanzania (gewoond)

Kenia

Peru (gewoond)

Amerika

En ik woon nu natuurlijk in het mooiste land ter wereld namelijk: Friesland knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid