Mister_L 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Met deze dagen is het heerlijk om aan vakantie te denken Nu vroeg ik me af welke landen jullie allemaal al bezocht hebben? Je kan naar link en dan invoeren welke landen je geweest bent en je nog wilt bezoeken Die van mij ziet er tot dusver ongeveer zo uit (alleen de landen waar ik nog heen wil heb ik er nog niet allemaal bij staan): Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Dit is de mijne, ik ben bij SanDiego heel even over de grens geweest naar Tiguana hahaha, grappig dat je die puntjes als Monaco, de Kanaaleilanden, Andorra, Liechtenstein en Malta er ook nog op kan zien, ik ben wel in San Marino geweest namelijk lol... daar ontbreekt 't witte stipje. Telt een tussenstop-land ook mee trouwens? Ik moest overstappen in Abu Dhabi Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Is het een soort Wiki, waar iedereen maar iets mag invullen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Je moet je erst aanmelden en kan dan bij je account de landen invullen waar je geweest bent, waar je nog heenwil of waar je gewoont hebt Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ander plaatje omdat ik geen zin had om me te registreren Rood = waar ik woon Blauw = waar ik geweest ben Groen = waar ik heen wil Virginia is groen omdat ik daar in de nabije toekomst heen wil om een vriendin te bezoeken; de rest van de wereld mag ook wel groen zijn; ik heb geen duidelijke voorkeur voor een bepaald land maar ik wil erg graag een heleboel landen meer zien Ghe, helemaal eerlijk is het nu niet; Justidee is vast niet in álle staten van de VS geweest, terwijl wel alles rood is Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Nee hahaha, ik heb alleen in Washington een tussenlanding gemaakt, en ik ben in San Diego geweest, heel ff over de grens naar Mexico een tortilla gehaald en weer terug, over Los Angeles gevlogen richting Las Vegas, daar even wat gegokt en weer terug via een tussenlanding in Chicago naar Nederland lol, dus eigenlijk niet eerlijk haha, hetzelfde geld volgens mij voor Mister L., ik zou niet weten wat hij in Siberie te zoeken had Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 die kaart doet het niet bij mij, dus dan maar zo waar ik geweest ben: Frankrijk, België, Duitsland, Luxemburg, Tsjechië, VS (Pensylvania vooral) waar ik nog naar toe wil: Rusland, Mongolië, China (met de Trans-siberië express), Engeland, Ierland, Alle landen in Scandinavië Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Quote: Op donderdag 20 september 2007 12:25:18 schreef Justidee het volgende: hetzelfde geld volgens mij voor Mister L., ik zou niet weten wat hij in Siberie te zoeken had Nahja, ik ben in St.Petersburg geweest en nog een paar andere plaatsen in Rusland, maarja hij geeft meteen het hele land aan dan he En Rusland is groooot Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik weet niet precies hoe dat kaartje in te vullen. (ok ok, geen zin ) Dus: Nederland België Duitsland Luxemburg Frankrijk Spanje Verenigd Koninkrijk Tjechië Slowakije Hongarije Oostenrijk Italië Gibraltar (mjah... is geen land, maar stond wel als zodanig op de lijst) En meer ook eigenlijk niet helaas. Ik wil in de toekomst in ieder geval nog eens naar de VS. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik heb maar een saaie reisgeschiedenis als ik de lijstjes zo bekijk. Nederland Opstandig Nederland (België) Duitsland Luxemburg Frankrijk Oostenrijk Zwitserland Italië Griekenland Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Voor zover ik me herinneren kan, iig: - Belgie - Frankrijk - Duitsland (al letterlijk honderden keren geweest ) - Spanje - Italie - Griekenland (Rhodos alleen) - Tsjechie - Oostenrijk - Indonesie - Brazilie - Jamaica - Mexico Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Uhm even denken Nederland België Duitsland Luxemburg Frankrijk Spanje Slowakije Hongarije Oostenrijk Zwitserland Bulgarije Kroatië Tsjechië Gabon (Afrika) dat was 't volgens mij wel Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 * Corientje123 heeft ook geen zin te registreren en kaartje in te vullen, dus dan zo: Geweest: Nederland Belgie luxemburg Duitsland Frankrijk Spanje Italie (alleen in Rome + vatiaanstad) Griekenland Turkije Oostenrijk Portugal Nog heen willen: Nederlandse Antillen (curacao ) Zuid afrika. Engeland Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik moet toch ook maar wat meer gaan reizen buiten Europa Nederland Belgie Duitsland Frankrijk Italie Spanje Engeland Luxemburg Zwitserland Tsjechie Oef, ik vergat Polen Wil heel graag nog eens naar Griekenland, Portugal en Australie/Nieuw-Zeeland Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik zou trouwens nog wel eens naar van die écht exotische plekken willen. Vuurland, Tristan da Cunha, Pitcairn, Paaseiland, Groenland, Noord-Canada, de Nicobaren, IJsselmuiden. Ja, dat lijkt me wel wat. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Nederland Engeland Duitsland Oostenrijk Belgie Frankrijk En dat was het. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Nederland Canada België Frankrijk ... En Duitsland, een uurtje ¬¬ Waar ik heen zou willen: Engeland, Canada, Aruba, Rome, Griekenland, VS, California , Australië, Spanje, Nieuw Zeeland, Egypte, Marokko, Tanzania (sowieso door heel Afrika, dus ik noem verder maar niks op wat in Afrika ligt), Duitsland, Zweden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Geweest: Duitsland België Denemarken Zwitserland Oostenrijk Frankrijk Italië Engeland Liechtenstein Vaticaanstad Kroatië Slovenië Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Oeh vergeleken met jullie lijk ik echt saai Nederland Duitsland België Frankrijk Denemarken Italië Zwitserland Luxemburg Hoop op meer in de toekomst vooral Griekenland wil ik nog een keer erg graag naartoe. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Nederland België Friesland Duitland (HEEL erg vaak) Engeland (4x) Polen Koratië Oostenrijk Slovenië Tjechië Canada VS (Dallas TX en Corpus Cristi TX) Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Dit is mijn eigenlijke kaart die is wat realistischer Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Wat voel ik me saai Nederland Duitsland Link naar bericht Deel via andere websites
Hj 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Nederland Duitsland Belgie Luxemburg Frankrijk Spanje Italie San Marino Griekenland Zwitserland Oostenrijk Tunesie Hongarije Zweden Denemarken Noorwegen Tanzania (gewoond) Kenia Peru (gewoond) Amerika En ik woon nu natuurlijk in het mooiste land ter wereld namelijk: Friesland Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten