Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Want alleen arrogante mensen maken arrogante opmerkingen.

deze redenering vind ik niet kloppen. Ik kan toch ook een grappige opmerking maken zonder dat ik een grappig mens ben?

dus kan ik ook wel arrogante opmerkingen maken zonder dat ik arrogant ben lijkt me

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(het is een beetje dubben waar ik dit topic nu kwijt moet)

Dat is een goeie inderdaad... Bij gebrek aan beter laat ik hem maar staan. puh2.gif

Quote:

Misschien wel eens grappig om te kijken hoe eerlijck den mensch is.
widegrin.gif
Daarom de vraag, op welke manieren ben jij wel eens arrogant?

Ik arrogant... geloof je het zelf! Ik ben de bescheidenheid zelve. widegrin.gif

Naja, of soms niet dus. puh2.gif Ik ben arrogant in de zin van dat ik me soms best wel eens een goed christen vindt, zoveel beter dan al die tollenaars om mij heen. yes.gif Ik ben arrogant omdat ik mezelf af en toe best wel slim en volwassen vindt, wat ik soms vast ook wel kan zijn, maar het wil ook regelmatig best wel eens tegenvallen. puh2.gif

Maar vroeger was dit nog een heel stuk erger dan het nus is. Ik heb God zo'n 2 jaar geleden eens zeer serieus gevraagd of Hij me van mijn arrogantie af wilde helpen, omdat ik zelf geen flauw idee had hoe ik dat moest doen. Ondertussen heeft God me inderdaad de (wellicht) enige juiste manier geleerd, namelijk die van het flink op je bek gaan. puh2.gif En aangezien ik nu nog steeds veel te arrogant ben, zal ik best nog wel vaker flink op mijn bek gaan. Wat een genade van God is dat toch. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid