Spring naar bijdragen

Jij als brugsmurf


Aanbevolen berichten

Ik was een braaf jongetje met bril(andere als nu), ik was ook erg verlegen en had ook geen vrienden. Een soort van einzelganger. Ik droeg over het algemeen kleren die of te groot voor me waren, of te klein en mijn haar zag er ook niet perfect uit. Erg in mezelf gekeerd en ik vertrouwede niemand. Ik ging er altijd vanuit dat klasgenoten me wilden pesten, wat me weleens tot zulke wanhoop dreef dat ik mijn polsen met mijn kluissleutel door wou snijden voor zover dat mocht helpen...

Mijn tas zo best zwaarder kunnen zijn geweest dan ik, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd. Meer details heb ik niet, afgezien van dat ik op Harry Potter leek, en er ook vaak voor uitgemaakt werd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb me wel vermaakt op de middelbare school. Ik was vooral erg irritant, omdat ik nooit zo veel moeite moest doen om over te gaan. We hebben erg veel mooie grappen uitgehaald... Af en toe zou ik nog wel is een jaartje terug willen knipoog_dicht.gif alhoewel het studentenleven op een andere manier nog veel leuker is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid