regenboogje 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een Alphacursus in de buurt van Arnhem. Weet iemand of er binnenkort een start? Ik ken de website van Alpha en daar staat een lijst met kerken die een Alpha organiseren, maar daar staan geen data bij. Groetjes, Rainbow Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Ik denk dat je daarvoor het beste contact op kunt nemen met de kerken die een cursus organiseren. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Hey! Ik woon in de buurt van Arnhem en onze gemeente zit in Duiven. Begin van het nieuwe jaar wordt er altijd een alpha cursus gestart en daar kan je je meestal rond oktober voor in gaan schrijven. De cursus wordt in Pannerden gehouden, ik hoop dat je een auto hebt? Dan is t maar een klein endje Als je vragen hebt kan je ook altijd reageren in m'n profiel of me een mailtje sturen. Liefs, Liset Link naar bericht Deel via andere websites
regenboogje 0 Geplaatst 10 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Haii Hester en Liset, dankjewel voor jullie reacties. Ik kan inderdaad ook contact opnemen met de kerken, maar vroeg me af of jongeren van het forum misschien iets willen vertellen over hun kerk en de alphacursus die er gehouden wordt. Liset, ik heb je een mailtje gestuurd! Groetjes! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 In Wageningen hebben ze wel Alphacursussen van de GKv, en ik gok dat de GKv in Arhem zelf ook wel wat aanbied. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Hier heb je een Alpha cursus in Arnhem: link Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Hoever ben je bereid om te reizn? Ook in Ede worden er div. Alphacursussen gegeven. Kijk anders eens op link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten