Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Hoi Mensen, ik kwam een leuke nieuwe site tegen waar je recensies kunt vinden maar ook zelf kunt maken van kerkdiensten. De site wil opbouwend zijn voor de kerk maar positieve kritiek mag ook. Leuk idee, ze zoeken nog recensenten. Ik heb mijn kerk er ook op geplaatste en is allemaal keurig gegaan. link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Mooi, staat er ook iets over hoe de koffie na de dienst is? Ik wil graag Rafaël amersfoort noteren voor caffeine vrije koffie. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Er staat wel dat je over de koffie kan schrijven maar over de Rafaël nog niet, schrijf een recensie en zet het erin!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Ik vind het wel een leuk idee Aan de ene kant vind ik het vrij onzinnig, omdat je na 1 bezoekje natuurlijk nooit een goed beeld van een gemeente kunt hebben, maar het is aan de andere kant juist wel weer leuk om te lezen wat mensen opvalt en waar ze kennelijk belang aan hechten. Als ik zelf lid zou zijn van een kerk zou ik het erg leuk vinden om zoiets over mijn kerk te lezen iig Ik vind de site echter wel spuuglelijk. Bovendien mis ik een aantal opties (verdeling van kerken in een aantal (basis)stromingen bijvoorbeeld). Het idee is dus erg leuk, de uitwerking wat minder. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten