Spring naar bijdragen

kerkrecensies op kerkkijker.nl


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

knipoog_dicht.gifHoi Mensen, ik kwam een leuke nieuwe site tegen waar je recensies kunt vinden maar ook zelf kunt maken van kerkdiensten. De site wil opbouwend zijn voor de kerk maar positieve kritiek mag ook. Leuk idee, ze zoeken nog recensenten. Ik heb mijn kerk er ook op geplaatste en is allemaal keurig gegaan.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het wel een leuk idee smile.gif

Aan de ene kant vind ik het vrij onzinnig, omdat je na 1 bezoekje natuurlijk nooit een goed beeld van een gemeente kunt hebben, maar het is aan de andere kant juist wel weer leuk om te lezen wat mensen opvalt en waar ze kennelijk belang aan hechten.

Als ik zelf lid zou zijn van een kerk zou ik het erg leuk vinden om zoiets over mijn kerk te lezen iig widegrin.gif

Ik vind de site echter wel spuuglelijk. Bovendien mis ik een aantal opties (verdeling van kerken in een aantal (basis)stromingen bijvoorbeeld).

Het idee is dus erg leuk, de uitwerking wat minder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid