Spring naar bijdragen

The Arcade Fire


Aanbevolen berichten

Quote:
Bij deze muziek is het wel zo dat je het een paar keer moet hebben gehoord voordat je het echt mooi gaat vinden.

Dat is meestal zo met echt goede muziek, dat is meestal de muziek waarvan je in het begin zegt: "Nou nee, laat maar ik geloof het wel" Het moet echt in je straatje liggen of niet, de chemie moet kloppen, maar die chemie moet ook misschien 'groeien'...

Liefde groeit, ik ga voor echte liefde

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat is meestal zo met echt goede muziek, dat is meestal de muziek waarvan je in het begin zegt: "Nou nee, laat maar ik geloof het wel" Het moet echt in je straatje liggen of niet, de chemie moet kloppen, maar die chemie moet ook misschien 'groeien'...

Liefde groeit, ik ga voor echte liefde

Precies!

Vaak is het ook zo dat muziek dat je direct leuk vindt en direct leuk in het oor ligt, ook heel snel verveeld. (Top-40troep)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ah.. net als die christelijke troep dus.

En wat is dat nou weer voor een rare opmerking?

Het mag dan troep zijn.... yes.gif

Het zijn blijkbaar Christenen... ?

Maar Chriselijke troep? nooo.gif

Dan zou ik het eerder "Troep gemaakt door Christenen" willen noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken ze wel (de eerste cd dan) en ik vind het niet echt wat. Sommige nummers zijn leuk, maar ik vind het toch te rommelig meestal puh2.gif

Maargoed, dat schijnen mensen nou eenmaal leuk te vinden nosmile.gif

Neem bijvoorbeeld The Mars Volta. Da's helemaal een hoop herrie bij elkaar (cd gedownload en gelijk weer weggegooid widegrin.gif), maar dat schijnen veel mensen ook helemaal geweldig te vinden smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid