Droplollie 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Kennen jullie deze band? Echt een aanrader, geweldige muziek. Hier een nummer van hen: Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 De zang vind ik niks. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Kende het nog niet. En dat ga ik zo houden, na het volgen van je link Te bombastische bagger naar mijn smaak Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Een vriend van mij is er ook helemaal gek van maar bij mij is het kwartje ook nog niet gaan vallen, maar dat kan natuurlijk altijd nog, het komt zoals het komt. Maar het klinkt wel lekker dit nummer!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Droplollie 0 Geplaatst 8 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Dat kerkorgel doet het em he. Bij deze muziek is het wel zo dat je het een paar keer moet hebben gehoord voordat je het echt mooi gaat vinden. Maar goed, ieder zijn smaak he. Link naar bericht Deel via andere websites
Hj 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Onze katten sprinten de woonkamer uit.. Blijkbaar waarderen ze het niet, overigens is het ook niet mijn smaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Quote: Bij deze muziek is het wel zo dat je het een paar keer moet hebben gehoord voordat je het echt mooi gaat vinden. Dat is meestal zo met echt goede muziek, dat is meestal de muziek waarvan je in het begin zegt: "Nou nee, laat maar ik geloof het wel" Het moet echt in je straatje liggen of niet, de chemie moet kloppen, maar die chemie moet ook misschien 'groeien'... Liefde groeit, ik ga voor echte liefde Link naar bericht Deel via andere websites
Droplollie 0 Geplaatst 8 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Quote: Op zaterdag 08 september 2007 22:54:30 schreef Justidee het volgende: [...] Dat is meestal zo met echt goede muziek, dat is meestal de muziek waarvan je in het begin zegt: "Nou nee, laat maar ik geloof het wel" Het moet echt in je straatje liggen of niet, de chemie moet kloppen, maar die chemie moet ook misschien 'groeien'... Liefde groeit, ik ga voor echte liefde Precies! Vaak is het ook zo dat muziek dat je direct leuk vindt en direct leuk in het oor ligt, ook heel snel verveeld. (Top-40troep) Link naar bericht Deel via andere websites
Hj 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Quote: Op zaterdag 08 september 2007 23:01:15 schreef Droplollie het volgende: (Top-40troep) Ah.. net als die christelijke troep dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Quote: Op zaterdag 08 september 2007 23:08:55 schreef Hj het volgende: [...]Ah.. net als die christelijke troep dus. En wat is dat nou weer voor een rare opmerking? Het mag dan troep zijn.... Het zijn blijkbaar Christenen... ? Maar Chriselijke troep? Dan zou ik het eerder "Troep gemaakt door Christenen" willen noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst 8 september 2007 Ik ken ze wel (de eerste cd dan) en ik vind het niet echt wat. Sommige nummers zijn leuk, maar ik vind het toch te rommelig meestal Maargoed, dat schijnen mensen nou eenmaal leuk te vinden Neem bijvoorbeeld The Mars Volta. Da's helemaal een hoop herrie bij elkaar (cd gedownload en gelijk weer weggegooid ), maar dat schijnen veel mensen ook helemaal geweldig te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Hj 0 Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Quote: Op zaterdag 08 september 2007 23:35:06 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] En wat is dat nou weer voor een rare opmerking? Was puur een reactie op 'top40 troep', het maakt me verder weinig uit met welk doel muziek gemaakt wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 Quote: Op zaterdag 08 september 2007 20:06:55 schreef Thijs het volgende: De zang vind ik niks. Same for me. Deed me heel eventjes denken aan een nep-Bono (met oldschool kermis muziek) En een beetje te eentonig. Sorry, ik zeur xD Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten