Spring naar bijdragen

Musica Religiosa - IKON


Aanbevolen berichten

Hey allemaal...

Sinds kort is er een radiokanaal van de IKON over religieuze muziek. Je moet wel van de muziek houden die er gedraaid wordt, ik vind het zelf wel lekker, heerlijk rustgevend smile.gif (alhoewel ik het nog wel eens afwissel met een dance station hoor, ligt eraan hoe mijn stemming is... en ja ik heb een brede muzieksmaak big-smile.gif)

info van kerklied.net:

In de loop van april 2007 gaat Musica Religiosa webradio van start. Het wordt een 7x24 uurszender met christelijk-religieuze muziek van goede kwaliteit. Zowel vocale als instrumentale muziek, waaronder orgelmuziek zullen worden geprogrammeerd.

je krijgt vanalles te horen, klassiek, vocaal, gregoriaans, orgelmuziek, piano, aria's, gezangen etc.

zie website of kopieer de rechtstreekse stream (open in je muziekprogramma): mms://livemedia2.omroep.nl/ikon_musicareligiosa

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid