Yapie 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Hey allemaal... Sinds kort is er een radiokanaal van de IKON over religieuze muziek. Je moet wel van de muziek houden die er gedraaid wordt, ik vind het zelf wel lekker, heerlijk rustgevend (alhoewel ik het nog wel eens afwissel met een dance station hoor, ligt eraan hoe mijn stemming is... en ja ik heb een brede muzieksmaak ) info van kerklied.net: In de loop van april 2007 gaat Musica Religiosa webradio van start. Het wordt een 7x24 uurszender met christelijk-religieuze muziek van goede kwaliteit. Zowel vocale als instrumentale muziek, waaronder orgelmuziek zullen worden geprogrammeerd. je krijgt vanalles te horen, klassiek, vocaal, gregoriaans, orgelmuziek, piano, aria's, gezangen etc. zie website of kopieer de rechtstreekse stream (open in je muziekprogramma): mms://livemedia2.omroep.nl/ikon_musicareligiosa Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Dank voor de tip. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2007 Ik heb hem net opgezet en ik vind het echt top! Link naar bericht Deel via andere websites
Freefly4fun 0 Geplaatst 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2007 cool! goede tip! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Rustgevend Bedankt voor de tip Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten