Eric 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat er een bijbel bestaat die precies op een cdtje past... heeft iemand enig idee waar deze tekrijgen/downloaden is?? Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Quote: Op donderdag 16 januari 2003 01:55 schreef Eric het volgende: ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat er een bijbel bestaat die precies op een cdtje past... heeft iemand enig idee waar deze tekrijgen/downloaden is?? Ik denk niet dat dat zo is, alhoewel ik hem graag zou willen hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Bever 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Ik heb de bijbel ooit eens gedownload. Was volgens mij nog geen mb. Zal thuis eens even kijken. [off-topic] * Bever ziet dat ie ook al een status heeft [/off-topic] Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Ik heb de bijbel op cd...maar het is meer een zoekprogramma zoals op Willibrordbijbel.nl - maar is wel de hele bijbel. Waar te krijgen geen idee, en is volgens mij alleen staatsvertaling... Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Quote: Op donderdag 16 januari 2003 12:23 schreef Bever het volgende: Ik heb de bijbel ooit eens gedownload. Was volgens mij nog geen mb. Zal thuis eens even kijken. [off-topic] * Bever ziet dat ie ook al een status heeft [/off-topic] Graag! En alsie nog geen MB is, dan heb jij zeker alleen het bijbelboek Genesis ofzo [ot]* Bever ziet niet dat-ie ook al notes heeft [/ot] Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Quote: Op donderdag 16 januari 2003 14:15 schreef Glenn het volgende: [...]Graag! En alsie nog geen MB is, dan heb jij zeker alleen het bijbelboek Genesis ofzo [ot] * Bever ziet niet dat-ie ook al notes heeft [/ot] Sinds wanneer ben IK Bever? Je hebt mij een note gegeven Maar kan Bever nu ook alle notes bekijken? Ps. Heb vandaag van mijn broertje en een aantal vriendinnen een hele mooie bijbel gekregen, met goudsnede! Met leren kaft...vond het een super cadeau!! Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 www.hetboek.nl Kun je geen cdrom bestellen maar wel bijbelteksten opzoeken Link naar bericht Deel via andere websites
Richard 0 Geplaatst 16 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Ik heb een (gratis) programma van www.e-sword.net . Het programma zelf heeft de engelse bijbel en dan kan je vanaf diezelfde site nog een nederlandse vertaling downloaden die je dan in dat programma gebruikt. Het is vrij uitgebreid, je kan verse-lists maken en alles, het is bij elkaar nog geen 20 mb geloof ik dus dat moet wel lukken met dat cd'tje. Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 16 januari 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2003 Quote: Op donderdag 16 januari 2003 17:41 schreef Richard het volgende: Ik heb een (gratis) programma van www.e-sword.net . Het programma zelf heeft de engelse bijbel en dan kan je vanaf diezelfde site nog een nederlandse vertaling downloaden die je dan in dat programma gebruikt. Het is vrij uitgebreid, je kan verse-lists maken en alles, het is bij elkaar nog geen 20 mb geloof ik dus dat moet wel lukken met dat cd'tje. mmmm daar gaan we ff naar opzoek Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 17 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2003 Quote: Op donderdag 16 januari 2003 14:21 schreef John het volgende: [...] Ps. Heb vandaag van mijn broertje en een aantal vriendinnen een hele mooie bijbel gekregen, met goudsnede! Met leren kaft...vond het een super cadeau!! Leuk man! Is dat alleen niet loodzwaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 17 januari 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2003 Quote: Op vrijdag 17 januari 2003 08:40 schreef Glenn het volgende: [...]Leuk man! Is dat alleen niet loodzwaar? dat lijkt mij ook wel een beetje zwaar... maar wel ontzettend gaaf! Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 17 januari 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2003 Quote: Op donderdag 16 januari 2003 17:41 schreef Richard het volgende: Ik heb een (gratis) programma van www.e-sword.net . Het programma zelf heeft de engelse bijbel en dan kan je vanaf diezelfde site nog een nederlandse vertaling downloaden die je dan in dat programma gebruikt. Het is vrij uitgebreid, je kan verse-lists maken en alles, het is bij elkaar nog geen 20 mb geloof ik dus dat moet wel lukken met dat cd'tje. gevonden... en nog een mooi programmatje ook 'k heb de statenvertaling ook maar ik vind 't wel jammer dat er geen vertaling is van Het Boek Link naar bericht Deel via andere websites
Richard 0 Geplaatst 17 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2003 Quote: Op vrijdag 17 januari 2003 13:44 schreef Eric het volgende: [...] gevonden... en nog een mooi programmatje ook 'k heb de statenvertaling ook maar ik vind 't wel jammer dat er geen vertaling is van Het Boek Klopt... ik zal ns zoeken of dat digitaal te krijgen is... Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 17 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2003 Ja, is best wel zwaar, maar ik ga er niet de hele tijd mee sjouwen Heb nog een kleine versie van het Nieuwe Testament en ook nog een andere versie van de hele bijbel. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 18 januari 2003 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2003 Quote: Op vrijdag 17 januari 2003 14:32 schreef Richard het volgende: [...] Klopt... ik zal ns zoeken of dat digitaal te krijgen is... Ok, mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
angelofGod 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Let op: ik weet heel goed wat ik zeg en wil de bijbel is te downloaden, totale groote 1,9 Gb Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Ik heb diverse versies op pdf bestand, is maar een paar mb (6 ongeveer). Als je me een mailtje stuurt, kan ik hem wel terugmailen denk ik. De versies die ik heb zijn de statenvertaling, nbg en king james. Ik heb btw ook een digitale koran. Link naar bericht Deel via andere websites
HenkG 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Een tip Importantia heeft een Bijbel(studie)programma die je kunt bestellen (op CD/DVD) en dan kunt installeren op je PC. Dit programma (Online Bijbel) kent een veelheid aan bijbelvertalingen en naslagwerken, terwijl je bij elke tekst ook nog je eigen aantekeningen kwijt kunt. Link naar bericht Deel via andere websites
angelofGod 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 glen mag ik je email Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Als je toch gewoon internet hebt, kan je net zo goed www.biblija.net gebruiken. Een website met eigenlijk alle mogelijke vertalingen. Hij staat standaard ingesteld op NBV. Het is heel handig, heeft een goede interface e.d. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Ach ja... Hier van de torrent van een offline bijbel, ding is 8,7 groot en bevat de Statenvertaling plus kanttekeningen. Het ;rpogramma is gratis en er is niks mis met downloaden via torrentsites van dit soort dingen, ik bied geen illegale dingen aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten