Spring naar bijdragen

witte tent


Aanbevolen berichten

eey mensen

zeg.. ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die weleens bij de witte tent zijn geweest, of er wel eens iets over hebben gehoord. ik ben namelijk wel benieuwd wat ze er van vonden smile.gif . (natuurlijk is het ook leuk om te reageren als je er nog nooit van hebt gehoord, want dan kan ik je er wel wat info over geven knipoog_dicht.gif )

ikzelf ben er de afgelopen weken een aantal keer langs geweest en vind het echt helemaal geweldig wat daar allemaal gedaan wordt voor, en door, jongeren big-smile.gif . ik zit op het moment ook in een erg moeilijke periode, maar ben door die bezoekjes wel weer aardig tot rust gekomen. het is dus een goede afleidingsmethode knipoog_dicht.gif .

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee, de witte tent staat in groet, in de duinen tussen hargen en carpeduin. het is een christenlijke jeugdorganistaie. het maakt ook niet uit bij wat voor kerk je zit (of bij GEEN kerk), dat maakt het eigenlijk ook alleen maar leuker omdat je dan weer veel van elkaar kan leren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oww ik dacht dat het over de regionaalberoemde feesttent in Averlo ging die er tijdens de kermis staat. Zo heeft elk dorp hier wel op een gegeven moment een vergelijkbare feesttent. Erg gezellig en ik kan iedereen aanraden om eens een van deze tenten te bezoeken.

Die tent in Urk heb ik nog nooit van gehoord. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is alweer 10 jaar geleden dat ik deelnam aan de "witte tent" in Haamstede (op de camping de "Duinhoeve"). Het was opgezet door 2 evangelische gemeenten uit de regio Rotterdam die de zomer 3 weken doorbrachten op die camping op het jongerenveld.

We hielden een BBQ, vollybal wedstrijd, voerden drama/ mime op en organiseerde leuke ochtende voor kinderen.

Ik heb het altijd erg leuk gevonden, leerzaam en DE plek waar je ouders dachten dat je alleen maar brave dingen deed, dat deed ik natuurlijk ook engel.gif.... knipoog_dicht.gif

Liefs diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waar ligt Averlo
nosmile.gif
Wát is Averlo?
nosmile.gif

De Witte Tent in Urk

Averlo is een buurtschap/gat net boven Deventer zonder vaste kern. Slechts wat boerderijen verspreid over een redelijke oppervlakte. Toch strijkt hier elk jaar een feesttent neer waar mensen uit de weide omgeving naar toe komen om feest te vieren. smile.gif Intressante informatie, of niet. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid