Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik mag ze niet dragen, ik heb er via mijn opticiën goede dingen over gehoord.

Maar, mijn advies, laat je alsjeblieft doorverwijzen naar een oogarts voor een goede test, nachtlenzen zijn redelijk belastend voor je ogen, als je geen zachte lenzen kunt dragen, kun je helaas al helemaal geen nachtlenzen dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik mag ze niet dragen, ik heb er via mijn opticiën goede dingen over gehoord.

Maar, mijn advies, laat je alsjeblieft doorverwijzen naar een oogarts voor een goede test, nachtlenzen zijn redelijk belastend voor je ogen, als je geen zachte lenzen kunt dragen, kun je helaas al helemaal geen nachtlenzen dragen.

ik heb nu zachte lenzen dus dat is in ieder geval een + puh2.gif . bedankt voor je advies.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zijn lenzen die je indoet voor een bepaalde tijd snachts, die vervormen snachts je ogen zo dat je overdag goed ziet en dus geen bril of lenzen hoeft te dragen.

Nachtlenzen worden alleen 's nachts gedragen. U heeft overdag dan zonder bril of lenzen het scherpste zicht. Terwijl u slaapt, corrigeren de lenzen - zonder dat u er iets van merkt - uw ogen. U hoeft niet te wennen aan nachtlenzen want ze voelen meteen prettig aan.

Bron

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid