danielle_v 0 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 ik wil de nachtlenzen graag uitproberen maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. heeft iemand hier ervaring mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me eigenlijk best fijn. Vooral op vakantie (strand/zee/zwembad) zijn lenzen behoorlijk irritant. Ben benieuwd wie hier nachtlenzen draagt en wat hun ervaringen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Ik mag ze niet dragen, ik heb er via mijn opticiën goede dingen over gehoord. Maar, mijn advies, laat je alsjeblieft doorverwijzen naar een oogarts voor een goede test, nachtlenzen zijn redelijk belastend voor je ogen, als je geen zachte lenzen kunt dragen, kun je helaas al helemaal geen nachtlenzen dragen. Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 19 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Quote: Op donderdag 19 juli 2007 21:41:19 schreef Mystique het volgende: Ik mag ze niet dragen, ik heb er via mijn opticiën goede dingen over gehoord. Maar, mijn advies, laat je alsjeblieft doorverwijzen naar een oogarts voor een goede test, nachtlenzen zijn redelijk belastend voor je ogen, als je geen zachte lenzen kunt dragen, kun je helaas al helemaal geen nachtlenzen dragen. ik heb nu zachte lenzen dus dat is in ieder geval een + . bedankt voor je advies. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Maar heb je dat ook goed laten testen? Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 19 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Quote: Op donderdag 19 juli 2007 21:51:41 schreef Mystique het volgende: Maar heb je dat ook goed laten testen? ik ben idd naar een oogarts geweest voordat ik lenzen kreeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Ke Nou ja, ik weet alleen maar goede verhalen en het lijkt mij ook erg prettig werken. Succes ermee verder Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 kan iemand me vertellen wat nachtlenzen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Dat zijn lenzen die je indoet voor een bepaalde tijd snachts, die vervormen snachts je ogen zo dat je overdag goed ziet en dus geen bril of lenzen hoeft te dragen. Nachtlenzen worden alleen 's nachts gedragen. U heeft overdag dan zonder bril of lenzen het scherpste zicht. Terwijl u slaapt, corrigeren de lenzen - zonder dat u er iets van merkt - uw ogen. U hoeft niet te wennen aan nachtlenzen want ze voelen meteen prettig aan. Bron Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2007 Ik heb er ook goede dingen over gehoord. Maar ik hou het op normale 'daglenzen'. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2007 kon dit niet in het algemene lenzen-topic? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten