Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op vrijdag 06 februari 2004 17:06:33 schreef Kevinaelbrecht het volgende:

[...]

Ik bedoelde de kogels é man!

DIe ware nogni in gebruik in Alberke zennen tijd zenne. En zoiet zal hij zeker ni gewild hebbe!

Hij was wel degelijk bezig met ontwikkeling van wapens voor de amerikanen in de WWII.. Maar dat doet er niet toe.. Het doet er ook niet toe wie die dingen heeft uitgevonden.. Het doet er toe wie die dingen gebruikt..!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 06 februari 2004 16:48:34 schreef Dennis het volgende:

En dat alles om een "bedreiging" en hoeveel van die massa vernietingswapens zijn gevonden?

Sorry, maar het ging niet alléén om de massavernietigingswapens. Het ging ook om het regime van Saddam omver te werpen. En: een ´bedreiging´ met massavernietigingswapens lijkt me niet niks.

Verder is het inderdaad verschrikkelijk dat zulke wapens bestaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ach, dit weet iedereen toch? en het is van alle tijden. in vietnam gebruikte amerika agent orange, en daardoor worden vandaag de dag NOG misvormde kinderen geboren in vietnam. en duizenden jaren voor christus werden rivieren ook vergiftigd door vijandige legers.

die uranium coating, dat weet toch iedereen? en weet je? als er nog een oorlogje bijkomt in iran of noord korea, wordt ook daar vrolijk met uranium in het rond geschoten. het zal altijd zo blijven. zo zitten wij mensen nu eenmaal genetisch in elkaar. kijk maar naar de atoombom: het verkorte de 2e wereldoorlog met een paar maanden, maar de dirty bomb heeft de wereld al 60 jaar in een wurggreep. en natuurlijk wisten mensen die aan project manhattan werkten ook wel dat je ze ook terug kan verwachten. lekker hoor, een wereld waarin 30.000 kernkoppen klaar staan voor lancering. de menselijke 'intelligentie' ten top.

dit is niets nieuws onder de zon en zal ook nooit verdwijnen. reken maar dat we in de toekomst dieren genetisch gaan manipuleren om ze in te zetten in oorlogen. met alle gevolgen van dien, want die beesten kunnen zich natuurlijk ook tegen hun 'meesters' richten. maar toch, ik neem er vergif op in dat we ook dit gaan doen in de toekomst.

sla de geschiedenis er maar op na.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 06 februari 2004 19:28:24 schreef Kevinaelbrecht het volgende:

ja da weet ik wel.

Ma het idee van de kogels daar heb ik het op. Heb je eht filmje wel goed gezien?? het draait niet om de atoombommen é. Ik weet dat einstein daar aan meewerkte.

In het volgende stukje tekst staat dus letterlijk dat in de WWII ook munitie met uranium gebruikt werd..

www.motherearth.org/bulletin/03_09/herfstkatern_web.pdf

Staat ook alle informatie over dit onderwerp in...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verarmd uranium wordt ook gebruikt in zeilboten, olie boren en vliegtuigen.

En die flash animatie is een beetje (nou ja, ik vind erg) misleidend.

De gevaren van verarmd uranium zijn niet radioactieve straling, zoals de flash animatie insuineert: dan zijn onze GSM's nog gevaarlijker.

Het probleem is dat Uranium, net als lood, een zware metaal is, en het is giftig voor mensen.

Net als asbestos, lood, titanium en kwik.

Bij deze wapens wordt een laagje verarmd uranium gebruikt dat direkt verdampt door de extreme hitte van de botsing/explosie.

En dat komt in de natuur terecht.

En dus ook in drinkwater en zo.

(Terwijl in zeilboten en zo het niet in de milieu terecht komt, maar afgeschermd blijft.).

Dat is zeker niet goed voor mens, noch natuur.

En daarom ben ik ook tegen het gebruik ervan.

Maar om eerlijk te zijn geloof ik niet dat al die misvormde kinderen van die foto's door verarmd uranium komen.

Irak had die oorlog met Iran en beide partijen gebruikten chemische en biologische wapens, zoals mosterd gas.

En, alhoewel ik niet overtuigd ben dat Saddam nog steeds Massavernietigings wapens had/heeft en ik ben skeptisch dat die ooit gevonden zullen worden door Bush en co., is het wel een feit dat hij eens chemische en biologische wapens maakte. En ik denk niet dat zijn faciliteiten de schoonste waren in de wereld -> Er is zeker een heleboel troep in de milieu gedumpt.

Plus nog de olie-industrie die ook een heleboel troep als bijproducten heeft.

En weet ik veel wat voor andere vuile industrie Irak nog had/heeft.

En de medische/hygienische voorzieningen zijn ook niet top daar.

Het voormalig Yugoslavie had ook milieuvervuilende mijnbouw activiteiten en zo...

Maar verder weet ik niet zoveel over hun.

Noemenswaardig is ook dat het internationaal atoomagentschap zegt dat verarmd uranium geen gezondheidsrisico's heeft.

Zoek "Depleted uranium" op hun website:

http://www.iaea.org

Ik weet niet wie een betrouwbaarder bron voor informatie kan zijn dan de IAEA, dus ik blijf skeptisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik wil ff opkomen voor mijn 'held', Albert Einstein.

Hier een goeie link over zijn 'aandeel' erin:

http://www.doug-long.com/einstein.htm

Technisch aandeel: Hij heeft een van de natuurkundigen die eraan werkte geholpen met een probleem, maar hij had geen idee dat ze een bom maakten.

Politiek aandeel: Hij had een brief geschreven naar de President van de VS, Roosevelt, en drong hem aan een atoom bom te maken, met als reden dat de duitsers waarschijnlijk ook eentje aan het maken waren.

(Na de oorlog is gebleken dat de Nazi's idd bezig waren eentje te maken, maar het schoot niet zo goed op.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 06 februari 2004 20:17:14 schreef Benjamin het volgende:

Sorry, maar het ging niet alléén om de massavernietigingswapens. Het ging ook om het regime van Saddam omver te werpen. En: een ´bedreiging´ met massavernietigingswapens lijkt me niet niks.

Hoeveel van die verschrikkelijke wapens zijn gevonden dan? 0! juist. Die "vernietingswapens" was gewoon een smoes om Irak leeg te plunderen. Tiz verschrikkelijk dat soort wapens er zijn maar Amerika heeft ook een bult, genoeg om de hele wereld naar de kl*te te helpen en daar word niks aan gedaanboosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid