XChanneX 0 Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Heey allemaal.. Weet 1 van jullie wat ,opwekking nummer 387: Groot en machtig is hij, welk nummer dat in het engels is? Alvast bedankt God's zegen Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Is dit een engels nr dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Volgens de opwekkingsbundel wel. Van ene 'Todd Pettygrove'. Link naar bericht Deel via andere websites
XChanneX 0 Geplaatst 1 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Quote: Op zondag 01 juli 2007 18:43:23 schreef jeffrey_1989 het volgende: Is dit een engels nr dan? Ja officieel wel.. maar er is volgens mij ook een engels opwekkingsboekje maar daar zijn andere nummers voor de liedjes.. dus ik wou even weten wat nummer 387 in het engels opwekking boekje was.. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Je zou ook kunnen googlen op de maker van dat lied in combinatie van de titel... Dan heb je gelijk resultaat... Iedereen kan dat met een internet verbinding... Dan krijg je resultaten zoals: Great and mighty is He. Great and mighty is He. Clothed in glory, arrayed in splendor. Great and mighty is He. Let us lift His name up high. Celebrate His grace, For He has redeemed our lives and He reigns on high. Link naar bericht Deel via andere websites
XChanneX 0 Geplaatst 2 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op zondag 01 juli 2007 19:19:45 schreef Gorthaur het volgende: Je zou ook kunnen googlen op de maker van dat lied in combinatie van de titel... Dan heb je gelijk resultaat... Iedereen kan dat met een internet verbinding... Dan krijg je resultaten zoals: Great and mighty is He. Great and mighty is He. Clothed in glory, arrayed in splendor. Great and mighty is He. Let us lift His name up high. Celebrate His grace, For He has redeemed our lives and He reigns on high. jah ik weet de engelse tekst ook wel. Maar ik moet het engelse nummer hebben van dat liedje Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 08:31:59 schreef XChanneX het volgende: [...] jah ik weet de engelse tekst ook wel. Maar ik moet het engelse nummer hebben van dat liedje Topictitel? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 ik vat je doel niet... wil je dat iemand hem toestuurt? dan zal je namelijk niet ver komen, want dat mag hier niet op credible. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 volgens mij wil ze weten op welke plaats het liedje in de engelse opwekkingsbundel staat... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 bestaat er een engelse opwekkingsbundel dan? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 geen idee jij bent evangelisch, jij zou het moeten weten Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 13:36:33 schreef hopeloos het volgende: geen idee jij bent evangelisch, jij zou het moeten weten maar ik zing in mijn kerk alleen maar Hillsong *kuch* BOT XChanneX, zoals je kan begrijpen is het niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, misschien kan je het beter uitleggen... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten