Spring naar bijdragen

Sokker Manager


Aanbevolen berichten

Ik speel Sokker Manager en vroeg me af of er andere forumgebruikers dit spel ook spelen? We zouden in dat geval eventueel eens een vriendschappelijke cup ofzo kunnen spelen... Dit is helemaal geen reclame voor het spel ofzo hoor, vraag t me gewoon af knipoog_dicht.gif

Mijn team is "De Lijpo's"

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ik speel Sokker Manager en vroeg me af of er andere forumgebruikers dit spel ook spelen? We zouden in dat geval eventueel eens een vriendschappelijke cup ofzo kunnen spelen... Dit is helemaal geen reclame voor het spel ofzo hoor, vraag t me gewoon af
knipoog_dicht.gif

Mijn team is "De Lijpo's"

Ik speelde het een tijdje, maar vond het nogal teleurstellend dat je maar één seizoen met een club kon spelen. Op die manier kun je niet echt iets opbouwen, bijv. landskampioen worden met Cambuur Leeuwarden...

Quote:

overigens dacht ik dat er stond:

Sokken-manager...

widegrin.gif Lijkt me ook een leuk spel. Verzin de beste tactiek om zoveel mogelijk sokken te verkopen. Maar kijk uit voor zweetvoeten puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid