GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Kennen jullie deze al ??? link Joel 2 De dag des HEREN 28 Daarna zal het geschieden, dat Ik mijn Geest zal uitstorten op al wat leeft, en uw zonen en uw dochters zullen profeteren; uw ouden zullen dromen dromen; uw jongelingen zullen gezichten zien. 29 Ook op de dienstknechten en op de dienstmaagden zal Ik in die dagen mijn Geest uitstorten. 30 Ik zal wonderen geven in de hemel en op de aarde, bloed en vuur en rookzuilen. 31 De zon zal veranderd worden in duisternis en de maan in bloed, voordat de grote en geduchte dag des HEREN komt. Wat vinden jullie ervan ?? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 The Christian Broadcasting Network.. hoe veel vooroordelen kan die man wel niet kwijt in een filmpje? Als hij als Christen vooral een karikatuur van zichzelf wil maken, moet hij vooral zo doorgaan. Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hoezo kritiek op hem dan ??? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 De manier hoe hij zijn filmpje begint zorgt er bij mij voor dat ik er niet verder naar wil luisteren.. natuurlijk wordt de nadruk gelegd op 'wereld verovering' en de zogenaamde geweldadigheid van de Islam.. in een filmpje dat daar eigenlijk niets mee te maken heeft.. bah. Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 'wereld verovering' en de zogenaamde geweldadigheid van de Islam Oke hier vind jij dat hij de fout in gaat. Maar volgens het Islam zal de islam in de Naam van Allah ook de wereld over nemen toch ??? Link naar bericht Deel via andere websites
dcshoes 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Quote: Op maandag 04 juni 2007 21:58:20 schreef GotBalls het volgende: Maar volgens het Islam zal de islam in de Naam van Allah ook de wereld over nemen toch ??? Dat bepaalde groeperingen dat denken wil niet zeggen dat het voor alle moslims geldt. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 En wat heeft volgens het Christendom God allemaal wel niet uitgespookt in het OT? Er zijn zo veel verschillende visies binnen het Christendom.. van de KKK en The Phelps, tot de Paus of Luther.. ga er maar vanuit dat er minstens evenveel verschillen zijn binnen de Islam. Van verlicht tot fundamentalist, van compleet gestoord en haatdragend tot realistisch en barmhartig. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Wil je het alleen over Joel hebben of over de link? En bij het laatste is het handig daar een beknopte samenvatting te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 En wat heeft volgens het Christendom God allemaal wel niet uitgespookt in het OT? Wat wil je daarmee zeggen? Nu schuif je de schuld aan God op ? Nee we gaan de verkeerde kant op met dit gesprek. :S Maar wat vind je nou van die filmpje.. niet over die man praten, maar zelf over die filmpje... Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ik vind dat het filmpje uitgaat van een stereotype fundamentalistische moslim, daar tegenover enkele bekeerde moslims zet en dan maar predikt hoe geweldig het is.. Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ben je nou moslim of christen ? Ik heb het over Jezus die verschijnt in de Dromen van ex-moslims he ??? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Quote: Op maandag 04 juni 2007 22:07:41 schreef GotBalls het volgende: Ik heb het over Jezus die verschijnt in de Dromen van ex-moslims he ??? Ja en dat is toch een mooi voorkomend iets, dat daardoor deze mensen in aanraking komen met Christus? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ik ben niet gebonden aan religie. Je hebt het over dromen, laten we alsjeblieft wat sceptischer worden. "Er is een filmpje op internet, op dit filmpje vertellen enkele mensen iets dat jouw geloof bevestigd.. de conclusie; het is waar" Zo denkt niet iedereen.. zeker niet als je het filmpje als buitenstaander bekijkt en direct al wordt geconfronteerd met de bekromen visie die deze persoon op de Islam heeft. En al was ik Islamitisch.. had dat ook maar iets uitgemaakt voor mijn argumenten? Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ja precies hahahah ik wou het hebben over de moslims die genade ontvangen van God ja..!!! is toch mooi dat Jezus in hun dromen voor komt Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Een droom kan inderdaad prachtig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 ahahha zon antwoordt kan je alleen maar verwachten van een atheist. Een droom kan inderdaad mooi zijn, . ahahaha weetje wel over wie hun dromen ?? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Want, voor de duidelijkheid, het is zo want de mensen vertellen het in het filmpje.. dus het is waar? Tuurlijk, het is prachtig als mensen dromen van jouw religie.. maar een droom is een droom. Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Oke maar sommigen onder hen worden genezen, dus dat betekent dat JeZus echt heeft geleefd en dat hij terug zou komen om de Trooster te zenden. Lees Johannes 14 Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 ik vind het filmpje prachtig wat ik begrijp uit het verhaal is dat vele moslims tot bekering komen en dat is toch juist goed?!! Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ja vet tog bartus 3 Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 zkers God is machtig dat zie je maar weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Quote: Op maandag 04 juni 2007 22:21:31 schreef GotBalls het volgende: Oke maar sommigen onder hen worden genezen Dat haal jij allemaal uit dat ene youtube filmpje? Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 nee andere filmpjes Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 ja pascalpas dat hoor je toch moet je maar eens goed luisteren wat er verteld wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Dat zeg ik.. die mensen vertellen het DUS het is waar.. is dat jullie logica? Dat was mijn vraag zonet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten