Spring naar bijdragen

Moslims dromen over: Jezus


Aanbevolen berichten

Kennen jullie deze al ???

link

Joel 2

De dag des HEREN

28 Daarna zal het geschieden, dat Ik mijn Geest zal uitstorten op al wat leeft, en uw zonen en uw dochters zullen profeteren; uw ouden zullen dromen dromen; uw jongelingen zullen gezichten zien. 29 Ook op de dienstknechten en op de dienstmaagden zal Ik in die dagen mijn Geest uitstorten. 30 Ik zal wonderen geven in de hemel en op de aarde, bloed en vuur en rookzuilen. 31 De zon zal veranderd worden in duisternis en de maan in bloed, voordat de grote en geduchte dag des HEREN komt.

Wat vinden jullie ervan ??

Link naar bericht
Deel via andere websites

De manier hoe hij zijn filmpje begint zorgt er bij mij voor dat ik er niet verder naar wil luisteren.. natuurlijk wordt de nadruk gelegd op 'wereld verovering' en de zogenaamde geweldadigheid van de Islam.. in een filmpje dat daar eigenlijk niets mee te maken heeft..

bah.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En wat heeft volgens het Christendom God allemaal wel niet uitgespookt in het OT?

Er zijn zo veel verschillende visies binnen het Christendom.. van de KKK en The Phelps, tot de Paus of Luther.. ga er maar vanuit dat er minstens evenveel verschillen zijn binnen de Islam. Van verlicht tot fundamentalist, van compleet gestoord en haatdragend tot realistisch en barmhartig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En wat heeft volgens het Christendom God allemaal wel niet uitgespookt in het OT?

Wat wil je daarmee zeggen? Nu schuif je de schuld aan God op ?

Nee we gaan de verkeerde kant op met dit gesprek. :S

Maar wat vind je nou van die filmpje.. niet over die man praten, maar zelf over die filmpje...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben niet gebonden aan religie.

Je hebt het over dromen, laten we alsjeblieft wat sceptischer worden.

"Er is een filmpje op internet, op dit filmpje vertellen enkele mensen iets dat jouw geloof bevestigd.. de conclusie; het is waar"

Zo denkt niet iedereen.. zeker niet als je het filmpje als buitenstaander bekijkt en direct al wordt geconfronteerd met de bekromen visie die deze persoon op de Islam heeft.

En al was ik Islamitisch.. had dat ook maar iets uitgemaakt voor mijn argumenten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid