Spring naar bijdragen

kinderliedjes


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Wie heeft er voor mij ergens het liedje ''zit je deur nog op slot'' ? Verder zijn alle leuke kinder en kleuterliedjes welkom. Heb op dit moment geen geld om c.d.'s te gaan kopen en vaak kan je ze ook niet beluisteren en er zitten vaak slechte c.d.'s bij, met onduidelijke kinderkoortjes en bij elk liedje dezelfde computermuziek..Dan koop ik nog liever niets. Misschien weet iemamd een site waar ik ze eerst kan beluisteren?

Heb kinderen in de leeftijd van 3 tot 9 jaar en wil zo graag eens christelijke liedjes op kunnen zetten voor ze. Ben best bereid eens een c.d'tje te kopen maar het komt er gewoon niet van.

Alvast bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

:-)

Er is vast wel iemand die een mp3tje heeft staan voor het goede doel ;-) En verder doe ik toch alles al wat -volgens de wetten- niet mag, deed Jezus toch ook wel eens, wat zeg ik, hij was het voorbeeld! ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begrijp wat je bedoel, kleproos. Wat misschien wat voor jou is, zijn de actiecd's van de kinderboekenmaand. Dat zijn niet zulke dure cd's (rond 5 euro) en wel hele leuke kinderliedjes!

hier staan wat cd's waar ik het over heb. Je hoeft ze niet via internet te bestellen, de meeste christelijke boekwinkels hebben ze nog wel liggen.

(titels: toontje hoger, wereldwijs, goed gestemd, ezelsoren, kom aan boord, ik ken je wel, thuis, wonderlijk, vrij zijn, spoorzoeken)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

er zitten vaak slechte c.d.'s bij, met onduidelijke kinderkoortjes en bij elk liedje dezelfde computermuziek..Dan koop ik nog liever niets.

Ja, dat klopt helemaal en het is echt zo jammer. Ik vind dat er op veel cd's met kinderliedjes ronduit lelijk gezongen wordt. En het vervelende is dat de kinderen die het luisteren dan net zo lelijk gaan zingen. nosmile.gif

Wat voor soort muziek vind je leuk? Opwekking, hippe kinderliedjes, wat oudere (gouwe ouweknipoog_dicht.gif) zondagsschoolliedjes, etc? Ik moet namelijk met de zomer sowieso wat nieuwe christelijke kindercd's kopen voor mijn kinderkoor. Dan kan ik je vast wel wat aanraden. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid