Spring naar bijdragen

God schudt me wakker..


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

het is al een hele poos geleden dat ik hier op het forum kwam. Toch zou ik graag iets met jullie willen delen.

Op mijn achtiende ben ik tot geloof gekomen. Vrij kort daarna ben ik naar Slowakije verhuisd. Daar had ik het moeilijk om mijn weg te vinden met mijn vrij verse geloof. Gelukkig leerde ik veel gelovige mensen kennen. Terug in Nederland (nu twee jaar) heb ik God langzaam maar zeker laten gaan.

In de afgelopen twee jaar heeft God regelmatig (door andere mensen) aan mijn deur geklopt, maar steeds hield ik die gesloten. Ik heb inmiddels een leven opgebouwd waar ik min of meer tevreden mee ben en ik vind het doodeng om mijn leven weer over te geven aan God. (ook al weer ik heel goed dat de tijd die ik met Hem doorgebracht heb de gelukkigste tijd van mijn leven geweest is).

Anyway, het komt er op neer dat ik wel geloof, maar dat ik er gewoon moeite mee heb om Hem toe te laten. Ik denk veel aan Hem, maar weet niet wat ik ermee moet.

Vanmiddag was ik bij mijn broer op visite geweest en ging ik terug naar huis. Ik had net de bus gemist en was aan het twijfelen of ik op de volgende zou wachten of dat ik zou gaan liften. Uiteindelijk heb ik voor dat laatste gekozen en niet zonder gevolgen: ik werd meegenomen door een Belgische man. Hij vertelde dat hij onderweg was naar een conferentie. Ik vroeg hem wat voor een soort conferentie en toen vertelde hij dat het zou gaan over gebedsgenezing. Hij vroeg of ik in God geloof en toen heb ik hem ongeveer bovenstaande verteld. We hebben daarna echt een supermooi en fijn gesprek gehad en ik heb bijna zitten janken bij hem in de auto. Het voelde echt alsof God me aan het wakkerschudden is.

Ik wil God niet langer afwijzen, ik ben Zijn kind en ik wil leven volgens Zijn plan.

"Want Jezus is de Weg en de Waarheid en het Leven."

Amen!

Regenboogje

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid