Spring naar bijdragen

Zijn Juk is waarlijk licht !


Aanbevolen berichten

Ik ben zo blij met jullie en over de liefde die we hier samen delen flower.gif

Het lichaam van christus groeit dag bij dag ,ja tot een volmaakt hemels gebouw .Ef 2;21,22

Wat is het heerlijk om deze liefde van de Christus met elkaar te ervaren in ons hart en te delen .

2 Kor 4;6 zegt;

Want het is God die gezegd heeft "Het licht schijnt uit de duisternis ,en hij heeft op ons hart geschenen.

om het te verlichten met de glorierijke kennis van God door het aangezicht van Christus" .

Lieve broeders en zuster als we elkaar van aangezicht zien ,zien we de Christus die ook op jullie harten zijn licht heeft geschenen.

Sta me toe deze woorden met jullie te delen tot opbouw in liefde ....deze liefde die zo kenbaar zou zijn voor zijn ware kinderen,de kinderen van het Licht .Joh 1:12

Door deze liefde ,zijn geest worden wij geleid niet door enig mens maar door onze Heer Jezus Christus zelf .

Hij is in ons en door ons en wij delen deze onverdiende gave als zijn goedheid , want hij houd van zijn kindertjes .

Hij zei :"Ik geef U een nieuw gebod heb elkaar Lief "! Joh13;34

Dit gebod is geen drukkende last voor ons nee zijn Juk is waarlijk licht .

De wereld heeft hem niet gekend nog aanvaarden zei Hem(Joh1:10) , maar wij kennen Hem en aanvaarden Hem,en wij hebben hem lief .

Onze God en Koning Jehova/Jezus, heeft zich zelf aan ons geopenbaard ,wie hij is en wat "zijn Naam is". Joh 14;20,21

Staat daarom vast in het geloof want Christus heeft ons vrijgemaakt ja bevrijd uit het juk van deze wereld van valse religie. Gal 5:1

God heeft zichzelf aan ons geopenbaard en ons bevrijd ,ja Halleluja wat een vreugde .

De dwazen worden dwazer ,maar moge de wijze nog wijzer worden ! .Math 25:3

Laten wij om meer olie vragen en deze opslaan in onze vaten ,ja de geest van God (zijn liefde) opslaan in ons hart , zodat wij klaar mogen staan als onze bruidegom komt .

Math 25;4

Dat wij moge stralen voluit met een vel brandend licht .Spreuk 4;18, (2Kor4:6)

1Petr 2:9 "Maar gij zijt een uitverkoren geslacht een koningklijke priesterschap ,een heilige natie een volk tot een speciaal bezit ,opdat gij alom de voortreffelijkheden

bekend zoudt maken van degene die u uit de duisternis heeft geroepen tot zijn wonderbare licht .

Mogen wij vol worden van zijn liefde die wij ervaren in ons hart door middel van de geest en mag zijn werk in ons volbracht worden,dat wij stralen als een lamp boven de korenmaat voor een ieder om te zien .

Math 5:15,16

De tijd ,ja de over gebleve tijd is kort.... heel kort ...hij staat voor de deur .Openb 3:19-22

Ja wie een oor heeft HIJ HOORD WAT DE GEEST TEGEN DE GEMEENTE(zijn lichaam) ZEGT !

Want allen voor wie ik genegenheid heb onderwijs ik zegt de HEER.

Openb 22;17

En "de geest" en "de bruid "blijven zeggen "KOM "!

En laat een ieder die het hoort zeggen "KOM"!

En een ieder die dorst heeft drinkt het levens water om niet .

Christus zegt "Aan een ieder die dorst heeft zal ik uit de BRON van water des levens geven om niet" .Openb 21;6

Hem is de Glorie Amen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee vooral om een discusie te starten .

Wie dorst heeft zal uit de bron des levens drinken .

Dat zijn niet mijn woorden maar die van de Christus .

Komen deze woorden van de schrift ook voor onze ogen tot leven ?

Hoe herkennen we de liefde van de Christus in elkaar ?

Vaak zien we dat gelovige druk doende zijn hun eigen religie te promoten,

maar is dit de soort van liefde waarover Jezus sprak in Joh 13:34?

Is dit de liefde uit Joh13;34 die waren Christenen behoren te delen ?

Is het delen van deze christelijke liefde niet altijd een getuigenis voor de wereld om te zien ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid