Spring naar bijdragen

Onderzoek bijbelgebruik jongeren


Aanbevolen berichten

Ha credible-members,

Ik ben bezig met een onderzoek naar het bijbelgebruik onder christelijke jongeren. Ik wil jullie vragen of jullie mee willen doen. De vragenlijst staat op: deze link, daar staat ook waar je het heen kan mailen.

Als extra aansporing kan je er ook nog eens een 2 GB Canyon mp3-speler mee winnen.

Hartelijke groet,

Geerten Schollaart

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteindelijk willen we 500 vragenlijsten verwerken en zullen we zo een uitslag krijgen die een beeld geeft over de stand van zaken rond het bijbelgebruik van jongeren zodat er duidelijk wordt of er veranderingen moeten komen of juist dingen moeten worden doorgezet..

We kunnen met de uitslag bijvoorbeeld weten wat het kerkgenootschap de leeftijd, het geslacht, of de school met de interesse in de bijbel te maken heeft. En uiteraard nog veel meer.

Hartelijke groet,

Geerten

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmz.. je bent verslaafd aan God lees ik, dat vind ik persoonlijk een paar stappen te ver. De manier waarop je de bijbel verknipt en plakt op je site (je teksten/conclusies over popmuziek/gothic bijvoorbeeld) doet me het ergste vrezen over eventuele conclusies die je gaat halen uit het onderzoek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmz.. je bent verslaafd aan God lees ik, dat vind ik persoonlijk een paar stappen te ver. De manier waarop je de bijbel verknipt en plakt op je site (je teksten/conclusies over popmuziek/gothic bijvoorbeeld) doet me het ergste vrezen over eventuele conclusies die je gaat halen uit het onderzoek.

Dat wilde ik nou net zeggen. Die flikkerende reclames voor Mr. Money en andere geldverstrekkers doen mij dit nog meer wantrouwen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

inderdaad..

zo van: alle gothics zijn fout en je moet maar lief tegen ze zijn want het zijn ook mensen.. verbaasd.gifhamer.gif

en met die songtekst van within temptation ben ik het ook niet eens.. je verondersteld zelf dingen vanuit die tekst.. je gaat er maar vanuit dat het over satan gaat, omdat het toch een 'gothic-band' is..

beetje bevooroordeeld?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heren, dit topis is niet bedoeld voor "je hebt dingen op je weblog staan waar ik het niet mee eens ben" posts. De vraag was waarom hij persoonlijke informatie voor zijn onderzoek nodig heeft en wat er mee gedaan wordt.

We wachten het antwoord van geerten af op de door HJ en mij gestelde vragen smile.gif

Taam

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Uiteindelijk willen we 500 vragenlijsten verwerken en zullen we zo een uitslag krijgen die een beeld geeft over de stand van zaken rond het bijbelgebruik van jongeren zodat er duidelijk wordt of er veranderingen moeten komen of juist dingen moeten worden doorgezet..

We kunnen met de uitslag bijvoorbeeld weten wat het kerkgenootschap de leeftijd, het geslacht, of de school met de interesse in de bijbel te maken heeft. En uiteraard nog veel meer.

Hartelijke groet,

Geerten

Er hoeven geen veranderingen in de Bijbel te komen toch?

De Heilige Geest helpt de Bijbel te verstaan ik zelf snap er niks van, maar door Zijn Geest wordt ik onderwezen als ik er om vraag.

Het is beter te bidden voor degene die de Bijbel als vermaak zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid