Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Vader dank U wel dat ik bij U mag komen.

Dank U wel dat ik op dit forum mag zitten

Dank U wel voor alle mensen die ik op dit forum heb leren kennen

Dank U wel dat we U om vergeving mogen vragen

Dank U wel dat het er niet om gaat op wat voor manier ik het vraag

Dank U wel dat ik U om vergeving mag vragen

Dank U wel dat U ons ook altijd wilt vergeven (wat op zichzelf al een wonder is)

Dank U wel dat U mij ervan bewust maakte dat ik dat ook op dit forum moest vragen.

Door middel van dit (korte) gebed wil ik jullie om vergeving vragen. Naar aanleiding van Jacobus 4:11 en Romeinen 1:29-30 wil ik vragen of jullie, ieder persoonlijk, me willen vergeven voor alles wat ik gezegd/gedacht heb achter jullie rug om. Ik wil JOU vragen om vergeving omdat ik minachtend heb gekeken naar jou of naar jouw stroming (dan bedoel ik dus alle stromingen in het algemeen!).

Vader, ik bid U om begrip.

Ik bid U voor vergeving. Wilt U me ook alstublieft vergeven dat ik verkeerde dingen heb gedacht en gezegd over bepaalde mensen maar bovenal over bepaalde stromingen.

Ik wil U ook vragen om vergeving voor hen die hetzelfde als mij hebben gedaan. Wilt U hen ook alstublieft vergeven!?

Ik bid U ook voor een rein hart Vader. Een rein hart zodat ik U ook weer recht aan kan kijken zonder dat ik iets te verbergen heb.

Ik bid U ook echt om begrip voor dit topic waardoor er eventueel zelfs dingen uitgepraat kunnen worden als dat nodig is.

Ik bid U ook of U het wil laten doordringen dat dit niet zomaar lettertjes op het beeldscherm zijn maar dat het ook woorden zijn die écht uit mijn hart komen en geen woorden om goed in het boekje te komen staan bij mensen. Geef mij ook het besef en anderen dat deze woorden puur zijn om dingen op te ruimen die tussen mij en U instaan.

Vader, dank U wel voor de vele zegeningen die ik mag ontvangen van U. (o.a. dus via dit forum maar ook via andere dingen)

(stukje van mezelf even): Ik hoop dat dit topic ook mag blijven staan. Als het nodig is kan hier ook een algemeen topic van gemaakt worden. Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik er gisteravond bij stilstond dat ik dingen op moest ruimen. Ik werd erbij bepaald dat ik dingen over mensen heb gezegd wat in feite gewoon roddelen is. Puur omdat ik het niet eens ben met bepaalde stromingen. Dat geeft mij natuurlijk absoluut niet het recht om te zeggen dat bepaalde dingen belachelijk zijn van bepaalde stromingen. Ik wil jullie daarom om vergeving vragen want als ik persoon voor persoon vergeving moet vragen ben ik ook veel te lang bezig. Daarom via deze weg. Ik plaats het ook bij Getuigenissen omdat het ook een getuigenis is dat God mij hier zo bij heeft stilgezet. Ik hoop dus dat jullie niet gaan denken dat dit zomaar wat lettertjes zijn maar dat het écht woorden vanuit mijn hart zijn. En ik hoop dat jullie mij er ook niet om gaan ??eren??. Ik wil namelijk niet mijn eigen eer zoeken. Ik doe dit puur omdat er ook in het Onze Vader staat dat we moeten vergeven. Ik wil jullie vergeven als je bepaalde dingen over mij of over ??mijn?? stroming hebt gezegd. Nu ik dit heb gezegd is het van mijn kant goed. Ik hoop dat jullie me dus ook willen vergeven.

Ik weet ook dat (om als voorbeeld maar de katholieken te nemen) sommige stromingen vinden dat de persoon zelf mij niet ??mag?? vergeven. Tsja, dat zij dan maar zo. Ik geloof dat ieder persoonlijk mij wel mag vergeven en daarom doe ik het via deze weg. Ik wil niet tegen stromingen aan gaan trappen en ik heb het ook niet zo bedoeld, maar het is dus wel gebeurd. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor dit topic en als je mij zelfs om vergeving wil vragen dan kan dat ook via dit topic, denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid