Spring naar bijdragen

Verkering vragen?


Aanbevolen berichten

Ehm nou... je verlegenheid opzij zetten en het gewoon doen werkt het beste. Bij mij wel tenminste. Je weet meteen waar je aan toe bent!


Samegevoegd:

Oh en anders stuur je hem een lief kaartje, anoniem maar wel met een hint naar jou.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je loopt op hem af op school. Vraagt: "Goat u met brommers kieken?" en vervolgens loop je hand in hand naar een iets rustiger plaatsje en daar vraag je of hij je vriendje wil zijn. Zegt hij ja, dan een klein kusje op de mond en dan is het klaar. knipoog_dicht.gif

Succes in ieder geval.

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha, hoe herkenbaar puh2.gif

ik heb ook nooit t lef om met zo iets gewoon op de persoon af te stappen... zooo vervelend puh2.gif

(daarom) blijf k erbij dat de jongen maar gewoon t meisje moet vragen, stukke makkelijker voor mij puh2.gif

dat was mijn (eigelijk totaal niet)nuttige inbreng.

oh, ik moet gaan, doeg!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar je hebt wel een puntje hoor, Kelskip. Ik vind het ook leuker om gevraagd te worden knipoog_dicht.gif Maar als een jongen zelf niet doorheeft dat je hem leuk vind kan het geen kwaad om zelf met dat bijltje te hakken. Weet je in elk geval waar je aan toe bent, anders blijf je ermee lopen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou doe je net alsof ik ook bestond in de tijd dat de emancipatie begon.
knipoog_dicht.gif
Misschien vind de vrouw van tegenwoordig de emancipatie helemaal niet meer nodig. We zoeken waarschijnlijk de perfecte balans.
knipoog_dicht.gif

Uiteraard geheel in het voordeel van de vrouw... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lisanne, ik vind het geweldig dat je er überhaupt over piekert hoe je verkering moet vragen. Alleen al dat je erover denkt om zelf initiatief te nemen (ook al durf je het (nog) niet) maakt je tot een uitzonderlijke vrouw.

De meeste mensen durven dit niet. De meeste jongens zitten er ook niet om te springen om het risico te lopen afgewezen te worden. Maar uit eigen ervaring kan ik zeggen: neem dat risico, als het niks wordt, kan je iig verder met je leven en op andere jongens verliefd worden, die je misschien wél zien zitten.

En hoe dat gaat... Ergens proberen een moment te creëren waarop je met z'n tweeën komt te zijn, jij kan waarschijnlijk zelf het beste inschatten waar en wanneer dat het beste kan. En vervolgens gewoon open zijn: als hij jou ook leuk vindt, dan maakt het nog niet eens zoveel uit hoe je het zegt. En als dat allemaal niet lukt heb je inderdaad nog de optie van het kaartje.


Samegevoegd:

Quote:

[...]

Dat is de helft van de emancipatie jah.
puh2.gif
Als ik later getrouwd ben zal ik mn man wel koffie, sloffen en een krantje brengen hoor. Dat is dan weer de andere helft.
puh2.gif

Nee, dat is het ongedaan maken van de eerste helft. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben je met hem bevriend? Heb je contact met hem?

Aan de ene kant vind ik ook dat als vrouwen willen emanciperen ze dit soort dingen ook wel mogen doen, maar aan de andere kant is het denk ik ook wel weer leuker als de jongen het vraagt.

Maar dat wil dat zeker niet zeggen dat de vrouw achterover kan gaan liggen leunen!

Het minst leuke aan 'het vragen' is natuurlijk de kans om afgewezen te worden, dus je zou hem daar ook best een handje in kunnen helpen.

Je zou bv wat hints kunnen geven. Als hij dan overweegt het te vragen heeft hij meer zekerheid dat het wel goed zit en zal die het vast sneller doen. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Quote:

brommers kieken is gronings mensen!!

Ik als ras-echte Groninger ontken dat ten stelligste. JoostG heeft gelijk, het is afkomstig uit het

En een tip voor de TS, gewoon vragen. Je kunt over het algemeen wel een beetje peilen hoe de ander over je denkt, voelt het goed en denk je dat je af en toe een hint krijgt, waarom dan nog wachten? Spannend is het misschien wel maar je weet het antwoord direct.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

[...]

Hints werken niet bij jongens..

Is mijn ervaring als jongen..
widegrin.gifclown.gif

Precies widegrin.gif

Ik heb het btw nog nooit nodig gehad om verkering te vragen ofzo, wat iemand weleens heeft gevraagd bij mij was "zijn we nu een koppeltje?".

Misschien is dat een idee?

Maar dan moet je natuurlijk wel "iets" hebben xD

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid