Eli7 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Als jongens iets goed kunnen is het inderdaad het niet opvangen van hints die er wel zijn en het wel opvangen van hints die er niet zijn. Enige uitzonderingen natuurlijk daargelaten, maar de meeste heren zijn nu eenmaal niet met een sterk ontwikkeld 'zesde zintuig' voor dergelijke dingen op de wereld gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Quote: Op zondag 27 mei 2007 21:56:14 schreef TimonK het volgende: Als jongens iets goed kunnen is het inderdaad het niet opvangen van hints die er wel zijn en het wel opvangen van hints die er niet zijn. Enige uitzonderingen natuurlijk daargelaten, maar de meeste heren zijn nu eenmaal niet met een sterk ontwikkeld 'zesde zintuig' voor dergelijke dingen op de wereld gekomen. Ook als je dat weet, is het nog steeds onbegrijpelijk. Tenminste, ik verbaas me er elke keer weer over. Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ik snap de hints van mn vriendin soms wel en soms niet dat wisselt Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Quote: Op zondag 27 mei 2007 22:09:25 schreef Treggats het volgende: Ik snap de hints van mn vriendin soms wel en soms niet dat wisselt Dat betekent dat je talent hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 * Treggats mag hopen dat tegen de tijd dat we trouwen dat ik 80% of meer van haar hints snap Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Treggats is een optimist Veel en vaak aankijken. Kijkt hij terug dan met een lief blosje kort wegkijken en snel weer terug, dit herhalen en blijven herhalen tot het doordringt (of als het een klasgenoot is er een leraar dwars door de klas brult tegen die jongen dat hij nou actie moet ondernemen omdat hij doodziek wordt van dat kwijlende hoopje ellende (jij dus)) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Heeft Lisanne nu al verkering? Of is het inmiddels alweer uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Quote: Op maandag 28 mei 2007 12:16:40 schreef anastasia het volgende: Treggats is een optimist Tuurlijk Anders wordt het leven zo zwartgallig Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten