Antireligie 0 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Lijkt me een heel interessant boek voor niet-ingewijden. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Quote: Op maandag 19 maart 2007 23:54:07 schreef Antireligie het volgende: Lijkt me een heel interessant boek voor niet-ingewijden. Ik ben niet de grootste fan van Ouweneel, maar puur voor het contrast kan ik het je toch wel aanraden. Link naar bericht Deel via andere websites
Antireligie 0 Geplaatst 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst 3 april 2007 Ik wil ook hier nog deze link plaatsten; ik heb het boek gelezen; een heel goed boek en in een zeer begrijpelijke taal te lezen; gericht op jongeren. Lees het maar eens als je de kans krijgt en dan weet je; waar ik het over heb. link Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst 4 april 2007 Quote: de roep tot liefde. [...] Dat lijkt me tegenstrijdig wat je beweert, eerst zeg je dat de begrippenkaders incommensurabel zijn (wat ik betwijfel), maar volgens stel je wél dat de Paus het niet heeft begrepen? Nee, ik zeg niet dat de Paus het niet begrepen heeft, maar dat hij datgene wat hij ervan begrijpt(kijkend door zijn katholieke bril, vanuit een katholiek denkkader) niet (volledig) juist begrijpt. Vergelijk het maar met wiskunde Mijn ene zoon begrijpt het min of meer en kan het zelfs uitleggen in zijn eigen woorden, zodat een ander begrijpt hoe het ongeveer werkt, maar deze zoon kan nauwlijks een som maken. Mijn andere zoon begrijpt het ook prima, is voor geen meter in staat er ook maar iets van uit te leggen zodat een ander er wat aan heeft, maar haalt wel een 8. De wiskunde leraar echter begrijpt het, kan het uitleggen en is in staat dit aan de leerlingen over te brengen en de leerlingen te laten oefenen, zodat ze de sommen kunnen maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten