Spring naar bijdragen

Wie wilt mij helpen?Rotterdam e.o


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Ik wil mij bekeren tot het christendom en ben op zoek naar mensen in rotterdam en omgeving die mij hierbij willen helpen.

Ik heb een aantal jaren in de Vereningde staten gewoond en ging daar 3 keer per week naar de kerk.

Hier in Nederland heb ik eigenlijk geen christelijke vrienden of een kerk waar ik naartoe ga. Hier wil ik heel erg graag verandering ik gaan brengen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!! flower.gif

Liefs, angel_25

Link naar bericht
Deel via andere websites

naar welke kerk wil je gaan en welk geloof zie je dan zitten? Ik woon wel niet in Roterdam maar goed dat weerhoud me niet om te reageren. (reis zelf ook naar andere plaatsen om naar de kerk te gaan. Dus waarom zou jij niet kunnen reizen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als er mensen aangeraden mogen worden om in contact mee te komen, ik ken ook een aantal mensen in Rotterdam die je vast wel goeie kerken kunnen aanraden, mail me maar even als je geïnteresseert bent.

Maar het zou op zich wel handig zijn als je een beetje aangeeft naar wat voor kerk je in de US ging inderdaad. Presbyterian, evangelical, pentacostel, of catholic? (dat zijn de enige die ik ken eigenlijk... is vast ook nog een syrisch en grieks orthodoxe enzo, maar die zijn over het algemeen niet zo groot...)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

In de verenigde staten ging ik naar een kerk die "the church of christ" heet. In Nederland is deze kerk eigenlijk vrij onbekend. Er zijn er wel een paar van in Nederland, maar dit zijn echt hele kleine kerken (gemiddeld 10 mensen ofzo)

Eerlijk gezegd weet ik niet precies welke "soort" kerk hier het dichtst bij in de buurt komt zeg maar...

Kan iemand mij helpen??

Thnx flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi angel_25,

Denk inderdaad ook dat een Baptistengemeente dicht bij Church of Christ in de buurt komt. Het adres in Rotterdam is:

Dr.J.E.Feisserkapel

Proveniersstraat 52B

3033 CRotterdam

Hier link vind je wat meer informatie.

Ik kom zelf in een pinkstergemeente en kom ook wel eens in de Havenkerk in Schiedam. Als je wat meer informatie wil hebben mag je me ook mailen of toevoegen aan msn als je dat wilt. Misschien dat ik je dan ook kan voorstellen aan iemand die in Rotterdam woont die je verder kan helpen.

God bless!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid