Naeva 182 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Hallo allemaal, Ik heb zojuist de cd 'Jezus, leven van mijn leven' van Kees Kraayenoord & Band gekocht. Kent iemand deze cd en zo ja: wat vind je ervan? Ik vroeg me af of er nog meer cd's zijn met gezangen of psalmen in een hippe uitvoering. Want ik vind het wel leuk! Hester Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 De reeks Psalmen van Nu natuurlijk. De Psalmteksten opnieuw berijmd en opnieuw van begeleiding voorzien, dat alles dus in een nieuw jasje en best mooi vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 de enige cd die ik heb gehoord die 'hippe' uitvoeringen deed van gezangen en psalmen was een cd van 2nd Chapter of Acts, maar dat was hip in de jaren 80 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Quote: Op zaterdag 10 maart 2007 14:33:24 schreef TimonK het volgende: De reeks Psalmen van Nu natuurlijk. De Psalmteksten opnieuw berijmd en opnieuw van begeleiding voorzien, dat alles dus in een nieuw jasje en best mooi vind ik. Ik heb alle 3 CD's en ze zijn geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Waar kan je die CD's van Psalmen voor Nu bestellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Bol.com www.gospel.nl? Link naar bericht Deel via andere websites
IkkuhIlona 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Ze liggen ook gewoon in de evangelische lectuurwinkel (als je er 1 in de buurt hebt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Ik zag de topictitel en moest gelijk aan Kees Kraaijenoord denken Is inderdaad een hele mooie CD. Ik heb de meeste nummers er van ook live van hem gehoord, en dat is helemaal gaaf, om oude gezangen tot leven te horen komen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten