Rainbow6 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Nou mijn nieuwschierigheid is ff opgewekt toen ik las dat Martin Brand bekender is dan ik dacht. Hoe ken ik Martin. Hij is ooit spreker geweest op X-point (jeugd kerk/bijeenkomst in nieuwegein) Hij werkt bij OM (operatie mobilisatie) dit is een zendings organisatie waar mijn ouders bij gewerkt hebben. Ik ben als het ware als OM-kindje geboren. op x-point heb ik hem aangesproken en we hebben wet mail contact gehad. toen ik een wat moeilijke periode kwam heeft hij mij opgevangen. zijn werk op die dag opzij gezet en er voorgezorgd dat ik een goed gesprek kon voeren met personen die mij konden helpen maar daar gaat dit topic niet over. mijn vraag is gewoon wie kent hem nog meer. zingt hij zo veel? en treed hij ook op? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Ik 'ken' 'm van Reloaded in Utrecht, waar hij vorig jaar gesproken heeft. Hij is (gezien de verslagen op zijn website) echt super actief als spreker en zanger door heel Nederland heen. Ongeveer wekelijks als ik het goed las. En natuurlijk heeft ie 2 cd's uitgebracht en word?/werd geregeld gedraait op BrightFM he Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 15 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Quote: Op donderdag 15 februari 2007 10:34:15 schreef Joëlle het volgende: Ik 'ken' 'm van Reloaded in Utrecht, waar hij vorig jaar gesproken heeft. Hij is (gezien de verslagen op zijn website) echt super actief als spreker en zanger door heel Nederland heen. Ongeveer wekelijks als ik het goed las. En natuurlijk heeft ie 2 cd's uitgebracht en word?/werd geregeld gedraait op BrightFM he ik vind dit echt zo vet te horen ik wist dat allemaal niet. pfff * Rainbow6 denkt dattie snel maar weer een mail gaat sturen ff zoeken of adres nog heb maar ga door. info info info owja er is ook nog google Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 www.martinbrand.nu Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Argumenting by link? Ik kon de man niet, maar de muziek op zijn site klinkt vet ok. Echt EO-JD materiaal Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 er is bij ons vorig jaar een nieuwe jeugdkerk gestart, en die hadden een kick-off dag, nog voor de eerste dienst ging komen. Hierbij lieten ze zien wat de bedoeling was en als afsluiter was er 's avonds een concert van Martin Brand. Ik ben er zelf niet geweest, maar ik heb n cd van iemand geleend met zijn liedjes.. op bright fm hoor ik m idd ook nog wel eens voorbij komen, maar niet zo heel vaak.. Link naar bericht Deel via andere websites
Princess. 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Martin Brand Geweldig hoe hij zijn liefde voor God laat zien in zijn songteksten De teksten spreken mijn iig erg aan Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Heb em een tijd geleden keer horen spreken, maar hij is echt vol vuur van God Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Ik ben normaal gesproken niet van de worship, maar werd, toen ik eens een optreden van hem mee maakte wel geraakt heb er dus goede herrinerringen aan, al zou ik er geen muziek van kopen Link naar bericht Deel via andere websites
wou 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Ik ken hem van de jeugdkerk hier, daar heeft hij een aantal keer gespreken of was hij zangleider. Hij is hier behoorlijk bekend en populair, maar dat is logisch als hij zo dichtbij woont. Link naar bericht Deel via andere websites
Ireentjuh 0 Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Eej, Ik heb hem een keer meegemaakt toen ik naar een concert van Gerald Troost ging. Hij heeft toen het 'voorconcert' gedaan zeg maar... Ik vind de muziek van hem egt vet goed Doeii, Irene Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten