Spring naar bijdragen

Martin Brand


Aanbevolen berichten

Nou mijn nieuwschierigheid is ff opgewekt toen ik las dat Martin Brand bekender is dan ik dacht.

Hoe ken ik Martin.

Hij is ooit spreker geweest op X-point (jeugd kerk/bijeenkomst in nieuwegein)

Hij werkt bij OM (operatie mobilisatie)

dit is een zendings organisatie waar mijn ouders bij gewerkt hebben. Ik ben als het ware als OM-kindje geboren.

op x-point heb ik hem aangesproken en we hebben wet mail contact gehad. toen ik een wat moeilijke periode kwam heeft hij mij opgevangen. zijn werk op die dag opzij gezet en er voorgezorgd dat ik een goed gesprek kon voeren met personen die mij konden helpen

maar daar gaat dit topic niet over. mijn vraag is gewoon

wie kent hem nog meer. zingt hij zo veel? en treed hij ook op?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik 'ken' 'm van Reloaded in Utrecht, waar hij vorig jaar gesproken heeft. Hij is (gezien de verslagen op zijn website) echt super actief als spreker en zanger door heel Nederland heen. Ongeveer wekelijks als ik het goed las.

En natuurlijk heeft ie 2 cd's uitgebracht en word?/werd geregeld gedraait op BrightFM he smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:34:15 schreef Joëlle het volgende:

Ik 'ken' 'm van Reloaded in Utrecht, waar hij vorig jaar gesproken heeft. Hij is (gezien de verslagen op zijn website) echt super actief als spreker en zanger door heel Nederland heen. Ongeveer wekelijks als ik het goed las.

En natuurlijk heeft ie 2 cd's uitgebracht en word?/werd geregeld gedraait op BrightFM he
smile.gif

ik vind dit echt zo vet te horen big-smile.gif

ik wist dat allemaal niet. pfff

* Rainbow6 denkt dattie snel maar weer een mail gaat sturen

ff zoeken of adres nog heb puh2.gif

maar ga door. info info info

owja er is ook nog google hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

er is bij ons vorig jaar een nieuwe jeugdkerk gestart, en die hadden een kick-off dag, nog voor de eerste dienst ging komen. Hierbij lieten ze zien wat de bedoeling was en als afsluiter was er 's avonds een concert van Martin Brand. Ik ben er zelf niet geweest, maar ik heb n cd van iemand geleend met zijn liedjes..

op bright fm hoor ik m idd ook nog wel eens voorbij komen, maar niet zo heel vaak..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid