Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op woensdag 07 februari 2007 19:27:06 schreef Mr. Emilio het volgende:

Ik heb er even op los gegoogled en het geeft voorlopig voldoende reden tot voorzichtigheid. (New-age, satanisme, trance...)

Hey,

Het is zeker geen satanistische muziek, en ook zeker niet trance, het is een rustige muziek, met vrije (dit is niet helemaal het juiste woord ervoor, maar het is het soort teksten waar geen echt woord voor bestaat) teksten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 07 februari 2007 19:56:49 schreef Innocence het volgende:

Waarom is er iets mis met sadeness part 1?? Ik zie het niet echt om eerlijk te zijn. Het enige is dat er veel naar lust wordt verwezen.

Klopt het dat ze het aan sade vragen als
is Sade de franse soldaat/schrijver?

Samengevoegde post 07-2-2007 20:25:30:

je ne parlez pas frans zo goed.... Ik heb me laten vertellen door een belgische dat de teksten satanisch zouden zijn. Weet ik veel...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Vertaal de tekst van Sadeness part one maar eens...

Dat nummer gaat over Markies de Sade een van de bekendste Atheisten, het behandeld een aantal denkbeelden die ik walgelijk vind, het woordt 'Sadisme' is van zijn naam afgeleid..

Persoonlijk vind ik het mooie muziek, de tekst van Sadeness kan ik niet achter staan, net als ik niet achter zijn boeken kan staan, daarmee is het nog niet 'new age', 'satanistisch' en is 'trance' ook niet echt van toepassing.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Is dat dezelfde als de Markies de Sade. naar wie het Sadisme is vernoemd?

Ik quote:

"Dat nummer gaat over Markies de Sade een van de bekendste Atheisten, het behandeld een aantal denkbeelden die ik walgelijk vind, het woordt 'Sadisme' is van zijn naam afgeleid.."

En het nummer return to innocence is inderdaad erg, erg mooi!

En ik heb weleens "zin" ja, en ik denk dat de muziek opzich niet slecht is, ze hebben erg goede en krachtige teksten!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Markies de Sade smile.gif Toen volledig voor gek verklaard, tegenwoordig zou hij veel aanhangers vinden denk ik puh2.gif Ook een mooie film over gemaakt trouwens: Quills

En verder: Is deze vraag er niet eentje die thuishoort in dit topic?

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid