Spring naar bijdragen

speel/speelde jij in een band?


Aanbevolen berichten

Oew! Mijn patstopic...

Ik heb gespeeld in een basndje toen ik twaalf was genaamd & Friends, dat was een gospelrock bandje, had redelijk wat potentie volgens mij, we hadden op Flevo kunnen spelen.

Daarna twee, drie jaar geleden in een bandje genaamd Dazzling Darkness, bandje met alleen een gitarist en sporadisch een bassist. We speelde thrash. Is na een kort jaartje gestopt omdat ik er geen zin meer in had en ik weinig vooruitgang zag.

Daarna in Drowned In Torment ( link ), op hun myspace staat de demo die ik met die band heb opgenomen), een bandje wat begon als old school death metal, maar meer en meer death/thrash werd. Na anderhalf jaar ben ik daaruit geknikkerd wegens meningsverschillen over inzet enzo.

Sinds vorig jaar april ging ik ook drummen bij Nymphea Aurora ( link ), deze band speeld death/doom en had al een demo opgenomen en zat op een dood punt door gebrek aan drummer. We hebben met deze band opgetreden op Dutch Doom Day V en we staan ook op de DVD-registratie die binnen kort uitkomt via Weird Truth Records.

Sinds vorig jaar oktober zit ik ook in Defcon ( link ), een band die hardcore mixed met death metal. Deze band zat ook zonder drummer en heeft ook een EP op de naam staan. Vrijdag hebben we ons eerste optreden in de nieuwe bezetting en spelen we in het voorprogramma van Crimson Falls.

En ik drum alles trouwens smile.gif

[edit]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zanger/keyboardspeler in een progmetal band genaamd Picture of the Moon, check ook onze MySpace. Ik zou graag onze allernieuwste EP willen laten horen, maar helaas daar is het nog niet de tijd voor.

14 April houden we een CD presentatie in Atak, Enschede met 2 bands in het voorprogramma. Allen bij deze uitgenodigd!

Groet,

Michiel

Link naar bericht
Deel via andere websites

wow, wat is iedereen hier goed zeg, en dan kom ik met mijn tweederangs bandje aanpuh2.gif

nou goed, ik zit bij een saxofoon ensemble, genaamd ''de bladblazers'', het begon als een saxofoon ensemble van de muziekschool, maar inmiddels zit ik er al bijna 5 jaar in, en we zijn sinds kort weer een kwartet, mensen komen en gaan..

we spelen soms op concours, maar een echte cd is er nog niet van gekomen, wel een nummertje voor de cd van de muziekschool trouwenspuh2.gif

we maken soms meer lol dan muziek, maar het is wel erg gezelligpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

LOL @ Rainbow widegrin.gif

Quote:
Op maandag 05 februari 2007 10:05:06 schreef Rainbow6 het volgende:

ik heb gisteren een band opgericht.

Ik gisteren ook puh2.gif

Een kameraad van me (die ook bij de lokale radio werkt) kwam erachter dat een selekt groepje bij de omroep een instrument bespeeld dus we willen deze bij elkaar zetten om de mogelijkheden te bekijken voor een gelegenheidsbandje.

Tot zover hebben we: 2 gitaren, 1 bas, 1 drumstel en iemand die er gewoon cool uit ziet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 05 februari 2007 10:45:51 schreef JoostG het volgende:

Tot zover hebben we: 2 gitaren, 1 bas, 1 drumstel en iemand die er gewoon cool uit ziet.

ik denk dat je vooral aan de laatste veel zal hebben puh2.gif

* Jippiej zit in de ondersteunende band vor de maandelijkse kinderkerk en zingt daar, telt dat ook?

overigens loop ik eraan te denken om met het grote worshipteam mee te gaan doen (ben gevraagd), maar aangezien ik met wat mensen heb gepland dat we eens gaan kijken wat de mogelijkheden voor de tienergroep zijn om een klein aanbiddingsbandje op te zetten voor tieneravonden e.d., doe ik daar nog niet aan mee.

en dan heb ik ook nog in een klein bandje gezongen, 3 maanden, toen kregen mensen ruzie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 04 februari 2007 10:22:47 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Klein detail: Is het niet speel/speelde jij
in
een band?

On-topic. Nee ik speel(de) niet in een band. Aangezien ik a-muzikaal ben zal dat ook niet snel gebeuren (al schijn ik wel redelijk mooi te kunnen zingen).

haha daar heb je gelijk ik, ik zat te klooien met de titel omdat de oorspronkelijke titel die ik had niet paste en toen heb ik dat dus over het hoofd gezien knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid