Spring naar bijdragen

Halo, Halo 2 (Halo 3;p;p)


Aanbevolen berichten

Hallo!!

Ik zag Hier de nodige topics over hobby's en dergelijke, maar wat me opviel is dat er bijna niets is over games. Daar bedoel ik dus de elektronische muk mee en niet de boordspellen widegrin.gif

Ikzelf ben "verslaafd" aan halo 2 en speel via xbc online. Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn hier die halo spelen en zoja, ook online en hoe online?

Ook als je andere online games speelt ben ik er nieuwsgierig naar knipoog_dicht.gif

groetjes

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 02 februari 2007 15:34:13 schreef PiB het volgende:

[...]

Dat is een erg leuk marketing truckje idd. Zeggen dat je het vorige deel verknald hebt, dat het allemaal beter kan en moet en dat je dat bij het nieuwe deel dat dan ook doet.

Nou genoeg die deel 2 al erg leuk vonden. Dan moet deel drie wel helemaal te gek zijn. Kopen dus.

Maar zijn er hier dan xbox 360 bezitters? (ikzelf heb er geen) Ik neem aan dat Halo 3 niet meer op de oude xbox uitkomt.

Er komen de laatste tijd wel erg gave shooters uit op de xbox 360 zoals G of W. Dat lijkt me nou erg gaaf om te spelen online.

Maar ik heb een Wii en wacht wel dat daar eens mooie shooters op uitkomen met online mogelijkheden. Ook zo zonde om 2 spelcomputers in huis te hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 02 februari 2007 15:45:03 schreef Thorgrem het volgende:

[...]

Dat is een erg leuk marketing truckje idd. Zeggen dat je het vorige deel verknald hebt, dat het allemaal beter kan en moet en dat je dat bij het nieuwe deel dat dan ook doet.

Nou genoeg die deel 2 al erg leuk vonden. Dan moet deel drie wel helemaal te gek zijn. Kopen dus.

Maar zijn er hier dan xbox 360 bezitters? (ikzelf heb er geen) Ik neem aan dat Halo 3 niet meer op de oude xbox uitkomt.

Er komen de laatste tijd wel erg gave shooters uit op de xbox 360 zoals G of W. Dat lijkt me nou erg gaaf om te spelen online.

Maar ik heb een Wii en wacht wel dat daar eens mooie shooters op uitkomen met online mogelijkheden. Ook zo zonde om 2 spelcomputers in huis te hebben.

Ik speelde Halo vaak bij m'n neef. Halo 2 hebben we ook gehaald, maar deel 2 vonden we niet zo geweldig. Goed, maar niet zo revolutionair als het eerste deel.

Ik vond het daarom ook vreemd dat ArjenV Halo als met 'kwaad' vergeleek. Je kunt natuurlijk van mening verschillen, maar Halo was en is toch echt ontzettend gaaf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb van Halo alleen een demo gespeeld op mijn Mac en dat was niet zo heel denderend.. Ik vind shooters over het algemeen wel fijner spelen op een pc dit ivm de muis.

Edit: Mag ik vragen (en ja dat mag vast wel puh2.gif) heo jullie een beetje snel een headshot krijgen met z'n controler. Ik heb hier een gamecube (die nu dus is vervangen door de Wii) en had daar een call of duty voor. Maar ik vond het toch vrij lastig om snel te mikken. Is dat gewoon een kwesie van gewenning of zijn daar speciale truckjes voor?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Edit: Mag ik vragen (en ja dat mag vast wel
puh2.gif
) heo jullie een beetje snel een headshot krijgen met z'n controler. Ik heb hier een gamecube (die nu dus is vervangen door de Wii) en had daar een call of duty voor. Maar ik vond het toch vrij lastig om snel te mikken. Is dat gewoon een kwesie van gewenning of zijn daar speciale truckjes voor?

Gewoon veel oefenen en een natuurlijk goede aanleg hand-oog coördinatie hebben. Ik heb hetzelfde probleem als jij, alleen dan omgekeerd. Met een controller kan ik alles maar met een muis ben ik een kluns. Komt wellicht ook omdat ik nooit op de pc games speel.

Maar is er dus iemand hier die Halo 2 online speelt??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 02 februari 2007 01:20:47 schreef ThijsK het volgende:

Ja maar daar gaat t niet om Feebs
knipoog_dicht.gif

Da's niet helemaal waar. Kijk nog maar eens goed naar de openingspost...

Samengevoegde post 03-2-2007 11:58:56:

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 23:51:42 schreef -EddiE- het volgende:

Hallo!!

Ik zag Hier de nodige topics over hobby's en dergelijke, maar wat me opviel is dat er bijna niets is over games. Daar bedoel ik dus de elektronische muk mee en niet de boordspellen
widegrin.gif

Ikzelf ben "verslaafd" aan halo 2 en speel via xbc online. Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn hier die halo spelen en zoja, ook online en hoe online?

Ook als je andere online games speelt ben ik er nieuwsgierig naar
knipoog_dicht.gif

groetjes

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid