Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ehm

een tijdje geleden ben ik op een feestje gezoend door een meisje, ik dacht dat het misschien wel potentieel had om iets te worden, dus na het feestje wisselden we msn & 06 nummers uit,

zij begon al snel raar te doen, en ik had zoiets van, nouja van mij hoeft het niet meer..

ondertussen zijn we 2-3 maanden verder, en ik heb ehm ook de aandacht van 2 andere meisjes zegmaar eh gewekt (ik doe t echt niet expres, ik ben gewoon aardig)

eentje liet na een flirt op mn werk haar emailadres op de toonbank liggen, en werd rood toen een vriendin een opmerking over mij maakte

en de andere myspaced mij helemaal plat.

allemaal heel leuk en aardig, maar ik weet niet of die mensen wel bij mij passen, ookal vind ik alle aandacht wel leuk natuurlijk.

Alleen nu sprak ik gister dat meisje van het feestje, en die begon een verhaal dat ik eigenlijk te lief was, en dat ik het gewoon accepteerde toen zij raar deed enz, in ieder geval, ze begon te zeggen dat ze me echt weer heel graag wou zien, en ze vind me echt leuk zei ze.

& d'r beste vriendin (die ik gratis erbij kreeg op msn) begon ook te zeggen dat ze verliefd was op mij.

nu is mijn probleem

kijk, ik ben vrijgezel, soms redelijk hopeloos, maar nu niet echt, alleen voel ik voor dat meisje helemaal niet wat zij voor mij voelt, terwijl zij denkt dat ik dat wel doe, aangezien ik zo aardig en lief blijf.

het is natuurlijk een simpel antwoord om te zeggen "zeg gewoon dat je haar niet leuk vind" maar ik vind juist dat het een leuke meid is, alleen niet voor mij..

nouja,

wat je hier ook over wilt zeggen, het is allemaal welkom, ik probeer er voor mezelf uit te komen, maar jullie hebben misschien bepaalde goede imputs. party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja... toch zeggen tegen dat meisje dat het niet echt wat zou kunnen worden. Hoe lullig ook... Aan het lijntje houden is zo fout!

Je kunt maar beter eerlijk zijn, en dat hoeft helemaal niet bot te zjin. Vertel gewoon dat ze leuk is, en dat je haar ook echt een leuke meid vind, alleen dat je niet echt het idee hebt dat ze degene is voor jou... Kan jij toch ook niets aan doen!?

Bij die andere meiden: ga ze es wat beter leren kennen tast het even af, ik zou zeggen zoen ze niet meteen (vrouwen zoeken er dan meteen meer achter..) en kijk of daar potentieel in zit!

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha

nou ik zoen ook niet meteen

eigenlijk ben ik best shy.

en daarom zei ik ook "ben ik gezoend"

ipv heb ik gezoend met puh2.gif

maar ik weet niet, dat meisje van die email kan mij echt blij maken gewoon door hoi te zeggen, alleen zie ik het niet gebeuren in de toekomst, omdat ik eigenlijk heel veel plannen heb met mijn beste vriendin, en ehm nouja, ik weet niet

die dingen gaan niet werken denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

terug naar de kleuterschool, daar was het nog no hard feelings, en nouja

ongecompliceerd!

ik weet niet,

niemand pijn doen, mezelf gelukkig maken, en iedereen gelukkig maken, alleen is dit een rare situatie.

ik weet 't niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ TimonK, ja dat ben ik ook wel, maar kijk, zegmaar zwakte van het vleesch, als ik bij dat meisje van dat feestje ben, is de verleiding groot genoeg om wel met haar te zoenen en er wel iets voor te voelen, zolang ze er is, terwijl er op lange termijn niet echt iets mogelijk is. Dat weet ik wel zeker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je, als je bang bent om iemand te kwetsen met dat het niets kan worden, dan wil ik zeggen dat het voor iemand nog vervelender is om valse hoop te krijgen.

Zodra iemand van zijn of haar valse hoop verlost is, kan deze je loslaten en op zoek gaan naar iemand anders. Doe je dat niet, dan blijven ze achter je aanlopen.

Dus zeg het gewoon als je iets niet ziet zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 00:31:48 schreef R?ch het volgende:

ondertussen zijn we 2-3 maanden verder, en ik heb ehm ook de aandacht van 2 andere meisjes zegmaar eh gewekt (ik doe t echt niet expres, ik ben gewoon aardig)

eentje liet na een
flirt
op mn werk haar emailadres op de toonbank liggen, en werd rood toen een vriendin een opmerking over mij maakte

Je doet het niet expres maar je flirt welsmile.gif? het allerbeste kan je gewoon eerlijk tegen iedereen zijn, heel open vertellen wat je echt dnekt enzo, anders zit je straks met hele scheve situaties...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid