Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Hallo allemaal, Ik zag al direct een topic over Valentijn. Wat zegt de Bijbel over het hebben van een vriend(in). (relatie) Is dit wel toegestaan? Mvg. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Admod note: Verplaatst GV >> LRV Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Ik zie net dat je in het 'stel je even voor topic' zegt dat het je niet zozeer om de feiten gaat maar om ervaringen, dus ik ga niet biblija aan het werk zetten. Maar ik dacht dat God zelf man en vrouw voor elkaar geschapen had, dus ik zie niet in waarom je geen serieuze relatie met een persoon van het andere geslacht mag hebben. Aan ervaringen kan ik je niet helpen, aangezien die niet zo geweldig zijn Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Waarom zou dit niet toegestaan zijn, hoe kan je anders elkaar goed leren kennen... ja ok als vrienden, maar dan leer je elkaar toch iets anders kennen dan als je een relatie heb is mijn ervaring... Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2007 Vorm geen ongelijk span! Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ik weet zelfs zeker dat het toegestaan is, op die manier leer je iemand kennen voordat je er echt mee trouwt. Nu bedoel ik niet een relatie waar alleen het vleselijke aan te pas komt. Als je een relatie hebt met iemand die je op geestelijk gebied helpt, door middel van bijvoorbeeld samen naar de kerk gaan, samen de Bijbel lezen, samen liederen zingen, en dat je gewoon liefdevol en respectvol met elkaar omgaat, dan kan ik met overtuiging zeggen dat zo een relatie goed is in God's ogen!! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Quote: Op zaterdag 10 maart 2007 02:03:54 schreef Original Atalaya het volgende: Ik weet zelfs zeker dat het toegestaan is, op die manier leer je iemand kennen voordat je er echt mee trouwt. Nu bedoel ik niet een relatie waar alleen het vleselijke aan te pas komt. Als je een relatie hebt met iemand die je op geestelijk gebied helpt, door middel van bijvoorbeeld samen naar de kerk gaan, samen de Bijbel lezen, samen liederen zingen, en dat je gewoon liefdevol en respectvol met elkaar omgaat, dan kan ik met overtuiging zeggen dat zo een relatie goed is in God's ogen!! Amen, broeder Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten